پاسخ همراه اول به رامبد جوان

تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۴

بعد از گلایه‌های رامبد جوان از همراه اول که درگاه #۷۸۰* را دچار اختلال کرده است، معاون بازاریابی اپراتور اول موبایل دلیل این اختلال را اعلام کرد.

به‌گزارش گرداب از تسنیم، مجری برنامه تلویزیونی خندوانه چندین بار در برنامه‌اش صراحتا از اپراتور اول موبایل خواست تا درگاه ارتباطی #780* را بهبود بخشد.

کمپین "قطره قطره" با رویکرد بحران کم آبی در ایران توسط رامبد جوان راه‌اندازی شد تا به نوعی فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی در استفاده آب کم‌کم صورت گیرد. عضویت در این کمپین از طریق سامانه مذکور امکان‌پذیر است.

با این حال به‌دلیل اینکه مشترکان همراه اولی ظاهرا جزو آندسته افرادی بودند که بیشترین اختلال را در دسترسی به این سامانه و عضویت در کمپین مورد نظر داشتند، جوان چندین بار با لحنی قاطع گفت: خیلی جدی از همراه اول خواهش می‌کنم این مشکل را حل کند؛ زیرا به‌شدت این اتفاق را شاهد بودم کسانی که سیم‌کارت همراه اول دارند، در پیوستن به کمپین قطره قطره که رفتاری کاملا اجتماعی و ملی است، ناتوانند.

محمد مهدی عطوفی معاون بازاریابی همراه اول در واکنش به این سخن مجری خندوانه، مشکل به وجود آمده را ناشی از لینک ارتباطی دانست و اظهار داشت: دلیل گلایه‌های آقای جوان از لینک ارتباطی سامانه #780* این بوده که درگاه مذکور با همراه اول ضعیف عمل می‌کرده است که این ارتباطی با ما ندارد.