Gerdab.IR | گرداب

ادغام مخابرات استانی قطعی نیست

تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴

رئیس مرکز عملیات فنی و تجاری مخابرات ایران گفت: دیدگاه‌های متفاوتی در ارتباط با ادغام یا حذف برخی شرکت‌های مخابرات استانی در هیات مدیره وجود دارد که هنوز به تصمیم قطعی منجر نشده است.

به گزارش گرداب از تسنیم علی کارگزار  با بیان اینکه مشاور خارجی در تغییر ساختار مخابرات به ما پیشنهاد داد تا واحد کسب‌وکار در حوزه ثابت داشته باشیم، اظهار کرد: عملیات اجرایی در بخش کسب‌وکار انجام می‌شود و حوزه‌های آی‌تی، شبکه و تجاری در آن جای دارد.
 
وی با بیان اینکه هلدینگ شرکت مخابرات ایران همچنان در ساختار جدید پا برجاست، تصریح کرد: علاوه بر سه حوزه‌ای که در بخش کسب‌وکار تجمیع شدند، بخش‌های مربوط به مسائل حقوقی را در هلدینگ نگه داشتیم.
 
رئیس مرکز عملیات فنی و تجاری شرکت مخابرات ایران گفت: امیدواریم ساختار جدید که قرار است آخرین مدل به گفته هیات مدیره مخابرات باشد تا یک ماه آینده پیاده‌سازی شود.
 
مدیر عامل سابق شرکت آشنای اول عنوان کرد: این تغییر ساختار از ستاد شروع می‌شود و رفته رفته به سمت استان‌ها پیش می‌رود. در بعضی بخش‌ها مانند حوزه تجاری استان‌ها، ساختار لازم وجود نداشت اما با مدل جدید ساختارمند می‌شود که مورد تأیید هیات مدیره نیز خواهد بود.
 
وی در ارتباط با احتمال ادغام یا حذف شرکت‌های مخابراتی زیان‌ده نیز گفت: دیدگاه‌های متفاوتی در این بخش وجود دارد که در هیات مدیره مخابرات ایران به بحث گذاشته می‌شود؛ هنوز تصمیم قاطعی در این زمینه گرفته نشده است.