Gerdab.IR | گرداب

تجاوز جنسي بازجويان صهيونيستي به كودكان فلسطيني

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۸۹

يك روزنامه نگار اسرائيلي در گزارشي فاش كرد كه 14 درصد از كودكان فلسطيني بازداشتي توسط نظاميان اين رژيم از سوي بازجويان سازمان "شاباك" مورد تجاوز جنسي قرار گرفته اند.

به گزارش گرداب، روزنامه نگار صهيونيست در روزنامه "هاآرتص" فاش كرد كه نظاميان اسرائيلي سالانه 700 كودك فلسطيني را بازداشت و به اتهام پرتاب سنگ به سمت خودروهاي اسرائيلي يا سربازان، تحويل دادگاه هاي نظامي مي دهند.

براساس اين گزارش، 97 درصد اين كودكان مورد شكنجه قرار گرفته و 14 درصد آنان نيز يا مورد تجاوز جنسي قرار گرفته و يا تهديد به تجاوز جنسي شده اند.
به نوشته اين روزنامه، نظاميان صهيونيست كودكان را از مدارس يا از داخل صف هاي مدرسه ربوده و به دروغ ادعا مي كنند كه آنها در حال پرتاب سنگ بودند.

 اين روزنامه نگار صهيونيست در ادامه نوشت كه اين قضيه از حدود 60 سال پيش در دادگاه هاي نظامي اسرائيل وجود دارد،.نيروهاي اسرائيلي چندين كودك را از اردوگاه آوارگان "العروب" بازداشت كرده و مدعي شدند كه آنها در حال پرتاب سنگ به سمت خودروها بودند، اما "محمود حسان"، وكيل مدافع از سوي موسسه فلسطيني "الضمير" پس از بازجويي از كودكان متوجه شد كه آنها در كنار دروازه مدرسه كشاورزي در مقابل اردوگاه بودند و در جلسه اخير دادگاه نيز اين وكيل اعلام كرد كه چند نفر از معلمان را براي ارائه شهادت در دادگاه حاضر مي كند تا شهادت دهند كه همه اين كودكان در مدرسه بازداشت شده اند و به همين دليل دادستان پرونده را مختومه اعلام كرد و كودكان آزاد شدند.

بر اساس اين گزارش، نتايج آمارهايي كه اخيراً به دست آمده است، نشان مي دهد كه حدود 65 درصد از كودكان بازداشت شده حدود نيمه شب و ساعت چهار بامداد بازداشت شده اند و از زمان بازداشت مورد انواع شكنجه قرار گرفته اند؛ 97 درصد آنها گفته اند كه به مدت طولاني با زنجير بسته شده اند، 92 درصد گفته اند كه به مدت طولاني چشمهايشان بسته بوده، 69 درصد از شكنجه جسمي از سوي نظاميان و بازجويان شكايت كرده اند، 50 درصد از اهانت و فحاشي شكايت كرده اند، 49 درصد تهديد به خشونت و 32 درصد نيز مجبور به امضاي نوشته هايي به زبان عبري شدند.

منبع: فارس