Gerdab.IR | گرداب

هاليوود به دنبال جنگ با ايران است

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۸۹

سايت كانادايي "گلوبال ريسرچ" با اشاره به مستند "شمارش معكوس تا صفر" گفت: هاليوود به دنبال ترغيب جنگ عليه ايران است.

به گزارش گرداب، سايت "گلوبال ريسرچ"، سايت مركز تحقيقاتي جهاني شدن در تورنتو ضمن اشاره به فيلم "شمارش معكوس تا صفر" گفت: هاليوود با ساخت چنين فيلم‌هايي به دنبال ترغيب حس جنگ عليه ايران است.

به گزارش اين سايت، فيلم فريبنده و ترسناك "شمارش معكوس" به مخاطب القا مي‌كند كه بايد از ايران ترسيد و در جهت خلع كامل اين كشور از سلاح اتمي تلاش كرد و آمريكا حق دارد كه به راحتي به آن حمله كند.

اين سايت در ادامه مي‌افزايد: البته اين فيلم از فصاحت و بلاغت لازم برخوردار نيست و در واقع اين فيلم يك فيلم سياسي تبليغاتي است كه چندان هوشمندانه و زيركانه ساخته نشده است و به راحتي انسان را به اين فكر وا مي‌دارد كه اين درست همان‌چيزي است كه پيش از اين در رابطه با حمله به عراق نيز مطرح شده بود.

بنابر اين گزارش، در اين فيلم كه از گفته‌هاي سياستمداراني چون "توني بلر"، "رونالد ريگان"، "پرويز مشرف" و همچنين جاسوسان، تحليلگران و كارشناسان استفاده شده، در نهايت اين به مخاطب القا مي‌شود كه هم‌اكنون فن‌آوري هسته‌اي به دست ايراني‌ها افتاده و وظيفه ما حكم مي‌كند كه براي مبارزه با تروريسم، صلح و امنيت را در جهان حكمفرما كنيم!

مستند هاليوودي "شمارش معكوس تا صفر" را "لوسي واكر" نويسندگي و كارگرداني كرده و تهيه‌كنندگي آن را كمپاني فيلمسازي "مگنوليا پيكچرز"، مؤسسه "مديا پارتيسپنت"، "هيستوري چنل" و موسسه "امنيت جهاني" به طور مشترك به عهده داشته‌اند.

منبع: فارس