Gerdab.IR | گرداب

برای پیگیری ارتباطی زائران اربعین حسینی صورت گرفت:

سفر وزیر ارتباطات به عراق

تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴

وزیر ارتباطات به همراه مدیران اپراتورهای تلفن‌همراه برای ایجاد تسهیلات ارتباطی زائران اربعین حسینی به عراق سفر کرد.

به گزارش گرداب به نقل از فارس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: محمود واعظی برای ایجاد تسهیلات ارتباطی زائران اربعین حسینی با مقام های عراقی به این کشور سفر کرد.

واعظی به مشکلات ارتباطی زائران عتبات، به ویژه در ایام و مناسبت هایی مانند اربعین اشاره کرد و گفت: برای ایجاد تسهیلات و امکانات بهتر ارتباطی در این موسم، که ازدحام جمعیت به اوج می رسد، با طرف عراقی مذاکره و هماهنگی می کنیم.

وی، حل مشکل تداخل اپراتورها در نقاط مرزی را از دیگر محورهای مذاکرات در این سفر عنوان کرد وادامه داد: به رغم فعالیت های شرکت های اپراتوری در دو کشور، اما هنوز در مناطق و روستاهای مرزی شاهد تداخل خطوط تلفن همراه هستیم که برای ساکنان این مناطق مشکل ایجاد می کند.

واعظی همچنین از نشست مدیریت اینترنت در جهان در سازمان ملل که آذرماه آینده برگزار خواهد شد، خبر داد و افزود: از جمله مذاکراتی که در این سفر پیش بینی شده، در خصوص موضوع اینترنت و هماهنگی دو کشور برای نشست آذر ماه خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری کشورمان  در طول اقامت خود قراراست با مقامات کشور عراق درخصوص تسهیل ارتباطات درایام اربعین و سایر همکاری های دو جانبه گفتگو داشته باشد.

درجریان این سفر مدیران عامل شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و همچنین اپراتورهای ایرانی، وزیر ارتباطات راهمراهی می کنند.