Gerdab.IR | گرداب

رژيم صهيونيستي حتي به مردگان رحم نمي کند

تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۸۹

اسرائیل برای تشکیل دولت نژادپرستانه در سراسر سرزمین های فلسطینی، از هیچ اقدام و تجاوزی کوتاهی نمی کند.

به گزارش گرداب، اسرائیلی‌ها از هیچ اقدامی علیه فلسطینی ها و مقدسات آنها ابایی ندارند و حتی به مردگان آنها هم رحم نمی کنند.
 
روزنامه "البیان" امارات در شماره روز چهارشنبه در سرمقاله خود نوشت: اسرائیل با تخریب گورستان "مامن الله"، حتی به مردگان نیز رحم نمی کند.
 
این روزنامه در ادامه نوشت: در وهله اول به نظر می رسد که خشم فلسطینی ها در قبال اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب قبرستان های اسلامی در قدس اشغالی، نوعی بزرگ‌نمایی باشد، اما باید گفت همانطوری که رژیم صهیونیستی به زندگان رحم نمی کند و کسی از شرش در امان نیست، به مردگان آنها نیز رحم نمی کند.
 
اسرائیل برای تشکیل دولت نژادپرستانه در سراسر سرزمین های فلسطینی، از هیچ اقدام و تجاوزی کوتاهی نمی کند.
 
البیان در ادامه می نویسد: در حالی تخریب مقبره های اموات فلسطینی‌ها از سوی اسرائیل روی می دهد که کشورهای عربی در تردید و حالت شکنندگی در برابر طمع ورزی های اسرائیل به سر می برند.
 
نیروهای اشغالگر اسرائیل بر اساس عقایدی که دارند به جنایت های خود ادامه می دهند. این رژیم با هدف تخریب کامل قبرستان مامن الله در قدس، با استفاده از تاریکی شب به تخریب ده‌ها مقبره فلسطینی می پردازد.
 
قبرستان یاد شده، قبرستان تاریخی است که دربرگیرنده اجساد هزاران نفر از صحابه، تابعین و علماست و مساحت آن بیشتر از دویست کیلومتر بود که فقط بیست کیلومتر از آن باقی مانده است.
 
به گفته "شیخ عکرمه صبری"، امام جماعت مسجدالاقصی، هدف از تخریب قبرستان مامن الله ساخت موزه "التسامح بین الادیان" (مسامحه بین ادیان) است که نوعی تضاد دردناک دارد و بیانگر کینه ای صهیونیستی است.

منبع: واحد مرکزی خبر