Gerdab.IR | گرداب

فاکس نیوز:

ایران با راه‌اندازی نیروگاه بوشهر به باشگاه قدرت‌های هسته‌ای پیوست

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۸۹

شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با راه‌اندازی هفته آینده نیروگاه بوشهر، به جمع باشگاه قدرت‌های هسته‌ای می پیوندد.

به گزارش گرداب، شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز در گزارشی اعلام کرد: هفته آینده با راه‌اندازی نیروگاه هسته‌ای بوشهر، جمهوری اسلامی ایران به جمع باشگاه قدرت‌های جهان می‌پیوندد.

این شبکه تلویزیونی با اشاره به اینکه ایران تلاش دارد گام بزرگی را برای تبدیل شدن به قدرت هسته‌ای بردارد و روسیه نیز در این زمینه به این کشور کمک می‌کند،‌ افزود: مسکو جمعه گذشته اعلام کرد بارگذاری سوخت در نخستین نیروگاه اتمی ایران را در بیست و یکم اوت آغاز خواهد کرد.

فاکس‌نیوز با بیان اینکه راه‌اندازی این نیروگاه، ایران را به یک قدرت هسته‌ای تبدیل می کند، خاطرنشان کرد: از الان می‌توان گفت که این کشور عضو باشگاه انحصاری متشکل از کشورهای صنعتی جهان است که از توان هسته‌ای برخوردار است.

در همین حال، شبکه تلویزیون فرانس 24 نیز در گزارشی پیرامون راه‌اندازی قریب‌الوقوع نیروگاه هسته‌ای بوشهر تأکید کرد: راه‌اندازی این نیروگاه، جمهوری اسلامی ایران را در تداوم بخشیدن به برنامه هسته‌ای خود مصمم‌تر می‌کند.

منبع: شبکه ایران