وی با اشاره به اینکه نتایج ارزیابی نشاندهنده تلاش دارندگان پروانه در رقابت سالم و ارائه سرویس با کیفیت بالا و حفظ مشتریان خود است، گفت: شرکتهای دادهپردازی فن آوا و ندا گستر صبا به طور مشترک رتبه چهارم را کسب کرده و در سطح اپراتورهای قابل قبول قرار گرفتند و شرکتهای پیشگامان توسعه ارتباطات رتبه پنجم، مخابرات ایران و انتقال دادههای رهام داتک به طور مشترک رتبه ششم، لایزر، عصر انتقال دادهها و کارا امین ارتباط به ترتیب رتبههای هفتم تا نهم را به دست آوردند که میبایست در جهت تلاش برای ارتقاء کیفیت و جلب نظر مشتری اقدام کنند.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: این رتبهبندی براساس میانگین امتیازی که کاربران از صفر تا 20 در محورهای پنجگانه به اپراتورشان میدهند انجام شده و در چهار سطح عالی، خوب، قابل قبول و ضعیف سطحبندی میشوند.