Gerdab.IR | گرداب

دسترسي‌مجددکاربران‌ايراني به اپ‌استور

تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴

حدود چند روز پيش بود که برخي کاربران ايراني در هنگام دانلود محتواي مختلف از اپ‌‌استور دچار مشکل شدند. هنگامي که کاربران شروع به دانلود يک برنامه مي‌کردند با خطاي 1009 روبرو مي‌شدند. حتي اخباري پيرامون تحريم شدن کاربران ايراني از سوي اپل نيز منتشر شد. حال لحظاتي پيش اين مشکل به طور کامل رفع شده است.

به گزارش گرداب، حدود چند روز پيش بود که برخي کاربران ايراني در هنگام دانلود محتواي مختلف از اپ‌‌استور دچار مشکل شدند. هنگامي که کاربران شروع به دانلود يک برنامه مي‌کردند با خطاي 1009 روبرو مي‌شدند. حتي اخباري پيرامون تحريم شدن کاربران ايراني از سوي اپل نيز منتشر شد. حال لحظاتي پيش اين مشکل به طور کامل رفع شده است.

مي‌‌دانيم که اين اولين باري نيست که چنين مشکلي رخ مي‌دهد، اما اين به‌معني مهم نبودن آن نيست. ‌شايد بهتر باشد يک نکته ساده و ابتدايي را يادآور شويم، اگر صاحب يکي از محصولات اپل هستيد براي دانلود هرگونه بازي و يا برنامه بايد به سراغ اپ‌استور برويد و از طرفي مي‌دانيم که تلفن‌هاي هوشمند به‌خاطر اين برنامه‌ها زنده‌اند! حال اگر در هنگام دانلود يک برنامه از اپ‌استور دچار مشکل شويد چه پيش مي‌آيد؟ شايد بهتر باشد که کمتر نکات ديگر بپردازم زيرا در هر صورت پس از گذشت چند روز از اين مشکل، کاربران ايراني بالاخره مي‌توانند به اپ‌استور دسترسي کامل داشته باشند.
منبع: روزنامه خراسان