Gerdab.IR | گرداب

مبارزه مسلمانان امریکا با اسلام‌هراسی

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۸۹

یکی از شخصیت‌های دینی مسلمان در امریکا کتابی منتشر کرده و در آن بند به بند به تمام باورهای نادرستی که درباره پیامبر اسلام و مسلمانان مطرح شده، پاسخ داده است.

گرداب- مسلمانان امريکا با نشر کتاب‌هاي مستدل اسلام‌هراسي را به چالش کشيدند
با افزایش سطح اسلام‌هراسی در جامعه امریکا و باورهای نادرستی که درباره اسلام و مسلمانان رواج یافته یکی از شخصیتهای دینی مسلمان در امریکا کتابی منتشر کرده و در آن بند به بند به تمام باورهای نادرستی که درباره پیامبر اسلام و مسلمانان مطرح شده پاسخ داده است.

"مصطفی زید" کتاب "دروغ‌هایی درباره پیامبر اسلام" را در پاسخ به کتاب "حقایقی درباره محمد" نوشته رابرت اسپنسر منتشر کرده است.

اسپنسر از کشیشان افراطی امریکا است که در ادامه ادعاهای باطل خود کتب تاریخی را به تحریف حقایق درباره پیامبر اکرم متهم کرده است، از این رو کتاب مصطفی زید بند به بند باورهای نادرست ترویج شده در این کتاب را تبیین کرده است.

وی در این رابطه گفته است: «استدلال من این است که تمام باورهای نادرست که باور امریکایی‌ها درباره اسلام را تشکیل داده از ماهیت حقیقی جهاد، حقوق زنان، اقلیت‌ها و حقوق بشر نه تنها کذب بوده بلکه کاملا با حقیقت منافات دارد.»

زید افزود: «اسلام‌هراسی امروز سوء تفاهم یا تفاوت در باور و عقیده نیست بلکه شکل‌دهی عمدی به اطلاعات نادرست و ترویج آن در جامعه است. اسپنسر در کتاب "حقایقی درباره محمد" آیه‌ای از قرآن آورده و ادعاهای نادرستی مطرح کرده است، اما وی در ارائه این آیه جمله نخست آیه را حذف کرده تا تعبیری را که خودش می‌خواهد از آن ارائه دهد.»

نویسنده این کتاب گفت: «اگر اسلام همان است که افراد ضداسلام آن را توصیف می کنند پس چرا تنها دینی بوده که طی 18 سال گذشته در امریکا رشد کرده و درحقیقت تعداد پیروان آن دوبرابر شده است؟ اسلام همان دینی است که پیامبر آن شرط وارد شدن به بهشت را اشاعه صلح و آرامش توصیف کرد. اگر اسلام دین خشونت‌طلبی است، چرا دارای سریع ترین میزان رشد در سراسر جهان است و تعداد پیروان آن امروز به 6/1 میلیارد نفر می‌رسند. برخی از افراد به جد درباره اسلام تفکرات نادرستی دارند.»

مصطفی زید درباره این کتاب 400 صفحه ای گفت: «من با کلام خود 154 ادعای کذب آنها را پاسخ نگفتم بلکه با متون اسلامی بدان‌ها پاسخ دادم. برای ارائه این پاسخ‌ها از بحث‌ناپذیرترین منابع اسلامی، حقایق تاریخی، منطق صحیح، شهادت بزرگ‌ترین متفکران جهان و حتی شواهد تورات و عهد جدید استفاده کرده‌ام.»
این کتاب در 404 صفحه از سوی انتشارات کریئت اسپیس منتشر شده است.
 
منبع: مهر