Gerdab.IR | گرداب

اعلام زمان ارزیابی اپراتورهای ICT

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: ششمین دوره ارزیابی، رتبه‌بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات از ابتدای بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گرداب، غلامرضا داداش‌زاده با اشاره به اینکه این ارزیابی سالانه مطابق با الگوی بومی تدوین شده از سوی رگولاتوری انجام می‌شود، گفت: براساس این الگو، اپراتورهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هشت معیار رهبری و استراتژی، نتایج مشتریان، مدیریت منابع انسانی، منابع و مشارکت‌ها، نتایج جامعه، فرآیندهای سازمانی، نتایج کارکنان و نتایج کلیدی عملکرد ارزیابی می‌شوند.

وی افزود: در این دوره در حوزه ارتباطات ثابت به همراه شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های مخابرات استانی، شرکت‌هایی که در سال 94 با حداقل یکی از پروانه‌های PAP، SAP، Wimax و PSTN فعالیت کرده‌اند ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شوند و شرکت‌های دارای پروانه FCP که دارای یکی از این پروانه‌ها بوده‌اند، براساس پروانه قبلی ارزیابی می‌شوند.

او درباره زمان اعلام نتایج ارزیابی‌ها عنوان کرد: نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی سالانه اپراتورها در اردیبهشت ماه سال آینده در جشنواره فاوا اعلام می‌شود.