Gerdab.IR | گرداب

تظاهرات عليه بي‌بي‌سي در لندن

تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۸۹

شماري از فعالان حامي فلسطين در اعتراض به جانبداري آشكار شبكه خبري بي‌بي‌سي انگليس از رژيم صهيونيستي، مقابل ساختمان اصلي آن در لندن تظاهرات كردند.

به گزارش گرداب، ده‌ها نفر از فعالان صلح هوادار فلسطين كه برخي از آنان در كاروان آزادي غزه نيز حضور داشته‌اند، با تجمع مقابل مقر اصلي شبكه بي‌بي‌سي به عملكرد آن در جانبداري از رژيم صهيونيستي و پوشش ندادن جنايت اين رژيم در حق فلسطيني‌ها اعتراض كردند.

اين تظاهرات در اعتراض به پخش فيلمي مستند با نام "مرگ در مديترانه" برگزار شد كه در آن تلاش شده بود بر اقدام جنايتكارانه رژيم صهيونيستي در كشتار فعالان صلح كاروان آزادي غزه، سرپوش گذاشته شود.

حادثه تروريستي كاروان آزادي غزه، بامداد دوشنبه 31 مي گذشته روي داد؛ زماني‌كه كماندوهاي نيروي دريايي ارتش رژيم صهيونيستي به كشتي مرمره، يكي از كشتي‌هاي كاروان آزادي يورش بردند و حدود 20 فعال صلح را كشتند و بيش از 50 نفر را زخمي كردند.

بنا بر اين گزارش، سازمان‌هاي حامي ملت فلسطين اين فيلم مستند را در انتقال حقيقت، ناكام اعلام کرده  و تصريح كردند كه اين شبكه خبري كاملاً از اسرائيل جانبداري مي‌كند.

اين سازمان‌ها با انتقاد شديد از اين شبكه انگليسي، از اينكه اين شبكه هيچ تصويري از حمله نيروهاي ارتش رژيم صهيونيستي به فعالان صلح كاروان آزادي به نمايش نگذاشت، به آن اعتراض كردند.
 
منبع: فارس