Gerdab.IR | گرداب

وقتی بنی‌صدر برای اسرائیل خدمت می‌کند

تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۸۹

رئیس جمهور فراری ایران که اکنون با سران گروهک تروریستی منافقین همکاری می‌کند، در گفت‌و‌گویی خواستار احیای آشوب‌های خیابانی سال گذشته شد.

به گزارش گرداب، ابوالحسن بنی‌صدر در گفت‌وگو با تلویزیون دولتی آلمان، خواستار احیای آشوب‌های خیابانی سال گذشته شده تا زمینه برای فشار به مسؤولان ایران برای پذیرش خواسته‌های رژیم صهیونیستی فراهم شود.

وی از فعالان جریان فتنه خواست که نشان دهند تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران واقعی است.

بنی‌صدر در این زمینه در سخنانی جالب ادعا کرد: «همین نیم ساعت پیش منبع مطمئنی به من اطلاع داد که اسرائیل طرح حمله را آماده کرده و تا نوروز امسال به مرحله اجرا در خواهد آورد. تهدید، تهدید است و وقتی تهدید به جنگ شد زمانی هم ممکن است واقع شود. نباید خود را خام کرد و گفت تهدیدی است که هیچ وقت اجرا نمی‌شود.»

رئیس جمهور فراری ایران افزود: «ایرانی‌ها باید نسبت به این گونه تهدیدها بسیار حساس باشند و به رژیمی که این وضعیت را به وجود آورده فشار بیاورند تا سیاست هایش را تغییر بدهد.»

وی که سال‌هاست به فرانسه پناهنده شده و اخیراً نیز یک همایش مشترک با مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین اجرا کرده است، توصیه‌هایی  هم به سران فتنه کرده و اظهار داشته است که این افراد باید به مردم بگویند که دستاوردهای اخیر ایران، نظیر پرتاب موشک و رونمایی از هواپیمای بمب‌افکن بدون سرنشین، واقعیت ندارد.
 
منبع: شبکه ایران