Gerdab.IR | گرداب

حمايت بازيگر فيلم‌هاي مبتذل از يک مجرم

تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۸۹

پس از حمایت سران کشور فرانسه از یک مجرم ایرانی، این‌بار یک بازیگر فیلم‌های مستهجن سینمای فرانسه، خواستار آزادی این زن شد.

به گزارش گرداب نقل از ايرنا، درپي اقدام مداخله جويانه دولت فرانسه و شماري از به اصطلاح نويسندگان و چهره‌هاي مطرح اين کشور در حمایت از "سکينه محمدي آشتياني" زني که به جرم قتل همسرش و زناي محصنه با 2 مرد به اعدام محکوم شده، اين‌بار يک بازيگر فرانسوي فيلم‌هاي غيراخلاقي خواستار لغو حکم عليه اين مجرم شد.
 
پس از اينکه "نيکلا سارکوزي" رئيس جمهوري و "برنار کوشنر" وزير امورخارجه کشور فرانسه و هم‌چنین شماري از چهره‌هاي معلوم الحال اين کشور از جمله "سيمون وي" که از سه دانشگاه رژيم صهيونيستي دکتراي افتخاري دريافت کرده است، از اين زن مجرم حمايت کردند اين‌بار "ايزابل آجاني" بازيگر زن سينماي فرانسه نيز خواستار آزادي اين زن شده است.

شبکه تلويزيوني "ت اف 1" گزارش داد که آجاني در نامه اي عنوان کرده است: «سکينه نام تو در قلب من است و قلب من براي تو مي طپد. سکينه نام تو بر زبان‌ها ذکر مي شود.»

واکنش دولت و برخي چهره هاي دست آموز کاخ اليزه در قبال برخي رخدادهاي داخلي کشورمان، نشان کامل از سياست مداخله‌جويانه دولت‌مردان پاريس دارد و ظاهراً دخالت در امور ديگر کشورها موجب شده است که موضوع روابط غير اخلاقي و پنهاني "کارلا بروني" همسر نيکلا سارکوزي با يک خواننده جوان و نيز داشتن روابط پنهاني شخص رئيس جمهور فرانسه با يک زن ورزشکار در داخل اين کشور ابعاد رسانه اي پيدا نکند.