Gerdab.IR | گرداب

دختر آمریکایی زیر شنی بلدوزر اسرائیلی + عکس

تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹

آمریکا و رژیم صهیونیستی که به خاطر مرگ یک نوجوان اسرائیلی امپراطوری رسانه‌ای خود را در سراسر جهان فعال می‌کنند چندی پیش در برابر قتل ناجوانمردانه و فجیح یک دختر بی گناه آمریکایی توسط صهیونیست ها کوچک ترین عکس العملی از خود نشان ندادند.

به گزارش گرداب، آمریکا و رژیم صهیونیستی که به خاطر مرگ یک نوجوان اسرائیلی امپراطوری رسانه‌ای خود را در سراسر جهان فعال می‌کنند روزگاری در برابر قتل ناجوانمردانه و فجیح یک دختر بی گناه آمریکایی توسط صهیونیست ها کوچک ترین عکس العملی از خود نشان ندادند.

شب یکشنبه 16 مارس 2003 راشل کوری  24 ساله طرفدار صلح و از اهالی المپیای ایالت واشنگتن آمریکا به همراه 8 تن از دوستان خود در جنبش همبستگی با ملت فلسطینی "ISM" ـ 5 تن آمریکایی و 3 تن انگلیسی ـ در محله السلام واقع در جنوب شهر رفح در نوار غزه سعی می کنند که از اقدام یک دستگاه بولدوز نظامی رژیم صهیونیستی در ویران کردن یکی از خانه های فلسطینی در مجاور نوار مرزی فلسطین با مصر واقع در جنوب شهر رفح جلوگیری کنند.

کوری در برابر بولدوز ایستاد و از سرنشین بولدوزر خواست که وسیله اش را متوقف سازد. وی یک پیراهن پرتقالی رنگ به تن داش  که از دور قابل تشخیص بود. این صلح طلب با بلندگوی خود با راننده بولدوز صحبت می کند و بقیه دوستانش نیز در فاصله 20 تا 15 متری کوری با فریاد از راننده بولدوزر می خواهند، توقف کند. در حالی که بولدوزر همچنان به سوی وی حرکت می کرد بر روی یک تپه خاکی رفت وقتی که خواست از بولدوزر دور شود بر زمین افتاد و تیغه بولدوزر او را در خاک دفن کرد.

در همین زمان دوستان کوری فریاد می کشیدند و به راننده بولدوزر اشاره می کردند که توقف کند. که در این حال بولدوزر چند متر جلوتر ایستاد و تیغه را بالابرد سپس آنرا پایین آورد و به عقب حرکت کرد. پس از ارتکاب این جنایت نظامیان اشغالگر هیچ گونه کمکی را به کوری نکردند و پس از چند دقیقه یک آمبولانس فلسطینی به مکان حادثه رسید و کوری را به بیمارستان شهید محمد یوسف نجار در رفح منتقل کرد که در همان جا اعلام شد که وی فوت کرده است.

جالب اینجاست که جورج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا قتل فجیع این شهروند آمریکایی را محکوم نکرد.

در آستانه روز جهانی قدس تصاویر لحظات شهادت این دختر آمریکایی که توسط همراهانش ثبت شده، منتشر می‌شود.




راشل کوری



راشل کوری در جمع کودکان تظاهر کننده فلسطینی - رفح



راشل کوری - رفح



راشل کوری دقایقی قبل از شهادت



راشل کوری دقایقی قبل از شهادت



راشل کوری دقایقی قبل از شهادت



راشل کوری چند ثانیه پس از زیر گرفته شدن توسط بولدوزر اسرائیلی



راشل کوری چند ثانیه پس از زیر گرفته شدن توسط بولدوزر اسرائیلی



راشل کوری چند ثانیه پس از زیر گرفته شدن توسط بولدوزر اسرائیلی



راشل کوری در بستر شهادت



راشل کوری در بستر شهادت



خیابانی در رام الله که به نام شهید راشل کوری نامگذاری شد



تصویر شهید راشل کوری در دست کودکان فلسطینی


منبع: مشرق