Gerdab.IR | گرداب

نارضایتی آمریکایی‌ها از تلویزیون

تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۸۹

در نظر سنجی از مردم آمریکا، 39 درصد خشونت، 36 درصد مسائل جنسی و 9 درصد محتوای کفرآمیز را مهم‌ترین مشکل محتوای برنامه های تلویزیونی آمریکا دانسته اند.

گرداب- در نظر سنجی از مردم آمریکا 39 درصد خشونت، 36 درصد مسائل جنسی و 9 درصد محتوای کفرآمیز را مهم‌ترین مشکل محتوای برنامه های تلویزیونی آمریکا دانسته اند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس در نظر سنجی از مردم آمریکا، 39 درصد خشونت، 36 درصد مسائل جنسی و 9 درصد محتوای کفرآمیز را مهم‌ترین مشکل محتوای برنامه های تلویزیونی آمریکا دانسته اند.

در نظر سنجی از مردم آمریکا که درباره محتوای برنامه های تلویزیونی آن کشور توسط مؤسسه آمریکایی "راسموسن" - به روش مصاحبه تلفنی با 1000 بزرگسال آمریکائی از 27 تا 28 ژوئیه 2010 ( 5و6 مرداد 89) - انجام شده است، در پاسخ به این سؤال که " به نظر شما محتوای برنامه های تلویزیونی کانالهای آمریکا مناسب است یا نامناسب؟ " 57% از پاسخگویان ابراز داشته اند که محتوای برنامه های تلویزیونی آمریکا نامناسب است. در مقابل 31 درصد این محتوا را مناسب دانسته اند. 12 درصد هم گزینه نمی دانم را انتخاب کرده اند.

همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر شما مهمترین مشکل محتوای برنامه های تلویزیونی آمریکا چیست؟، 39 درصد خشونت را ذکر کرده اند، 36 درصد مسائل جنسی و 9 درصد محتوای کفرآمیز را مهمترین مشکل محتوای برنامه های تلویزیونی آمریکا دانسته اند.