Gerdab.IR | گرداب

هاآرتص:

تلافي ايران سنگين تر از توان اسرائيل است

تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۸۹

هاآرتص اعتراف کرد پيش فرض غلط حمله به ايران اين است كه اسرائيل مي‌تواند خسارت زيادي را بر ايران وارد كند در حالي كه اسرائيل نمي‌داند يك حمله با اين همه هزينه، چه اثري در ايران خواهد داشت. مرگ بی‌چون و چرای هزاران اسرائیلی، هزینه اولیه حمله به ایران است و این ادعا که اسرائیل تحمل تلفات سنگین را دارد، عوام فریبانه است.

گرداب- يك روزنامه صهيونيستي اعتراف كرد تهديد اسرائيل به درگيري نظامي با ايران خارج از قدرت اين رژيم و در حد يك بلوف است.

هاآرتص نوشت: درگيري با ايران نه تنها تأثيري در تغيير رژيم ايران يا تغيير رفتار آن نخواهد داشت بلكه مي‌تواند هزاران اسرائيلي را به كشتن دهد.
 
این روزنامه ادامه داد: پيش فرض غلط حمله به ايران اين است كه اسرائيل مي‌تواند خسارت زيادي را بر ايران وارد كند در حالي كه اسرائيل نمي‌داند يك حمله با اين همه هزينه، چه اثري در ايران خواهد داشت.
هاآرتص افزود: ايران تسليم فشارها نمي‌شود اما چاره آن هم اقدام نظامي نيست، اقدامي كه مي تواند به خاطر تلافي ايران، خسارت‌هاي زيادي براي اسرائيل و متحدان آمريكا در منطقه به همراه داشته باشد. مرگ بي چون و چراي هزاران اسرائيلي، هزينه اوليه چنان حمله‌اي است و اين ادعا كه اسرائيل تحمل تلفات و خسارات سنگين را دارد، عوام فريبانه است.
 
منبع: جنبش سرخ حسینی