Gerdab.IR | گرداب

دلجویی وکیل بهایی‌ها از زن فاسد

تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۸۹

شیرین عبادی در گفت‌وگو با رادیو فرانسه، از آنچه "حملات مطبوعات ایران به کارلا برونی" نامیده، پوزش خواسته و از وی دلجویی کرده است.

 گرداب- شیرین عبادی در گفت‌وگو با رادیو فرانسه، از آنچه "حملات مطبوعات ایران به کارلا برونی" نامید، پوزش خواسته و از وی دلجویی کرده است.

به گزارش شبکه ایران، رئیس کانون غیرقانونی مدافعان حقوق بشر در جدیدترین اقدام ضدایرانی خود، ضمن حمایت از دخالت دولت فرانسه در امور داخلی ایران، از فساد اخلاقی بانوی اول فرانسه حمایت کرده است.
شیرین عبادی در گفت‌وگو با رادیو فرانسه، از آنچه "حملات مطبوعات ایران به کارلا برونی" نامیده، پوزش خواسته و از وی دلجویی کرده است.

این اقدام درحالی از سوی وکیل اعضای فرقه ضاله بهائیت در ایران صورت گرفته که همسر نیکولا سارکوزی تاکنون چندین بار از روابط نامشروع خود با دیگر مردان خبر داده است.

کارلا برونی؛ سمبل خیانت به همسر
این زن بوالهوس ایتالیایی‌الاصل که به خاطر نژاد و اقداماتش، مورد محبوبیت مردم فرانسه نیز قرار ندارد، پیشتر اعلام کرده بود که در جریان یک میهمانی شبانه در سال 2007 میلادی، با نیکلا سارکوزی که آن زمان با همسر دومش زندگی می‌کرد، روابط پنهانی برقرار کرده و این مسئله یک سال بعد به طلاق سارکوزی از همسر دومش و ازدواج با برونی به عنوان همسر سوم منجر شده است.

در پروفایل خبرگزاری بی‌بی‌سی که برای کارلا برونی اختصاص یافته، آمده است: کارلا برونی همچنین سال گذشته در گفت‌وگو با نشریه زنان فیگارو، به راحتی اعلام کرده است که "تک‌همسری حوصله من را سر می‌برد"! و "این عشق است که زمان طولانی می‌ماند و هوس آتشین، دو یا سه هفته بیشتر دوام نمی‌آورد."

"بانوی اول" فرانسه تنها یک سال پس از اینکه به کاخ الیزه راه پیدا کرد، به سارکوزی نیز خیانت کرد و بر اساس گزارش نشریه فرانسوی "لو‌ ژورنال دودیمانش" در ماه مارس، با "بنژامین بیولای"، یک خواننده جوان فرانسوی روابط نامشروعی برقرار کرد که این، باعث رنجش خاطر مردم فرانسه، افت محبوبیت سارکوزی و افزایش انتقادات به وی به خاطر انتخاب چنین شخصیتی به عنوان همسر رئیس‌جمهور فرانسه شد.

این روزنامه در ادامه آورده بود: کارلا برونی از چندین سال پیش، از دوستان صمیمی بیولای بوده و اکنون نیز به رغم اینکه اصطلاحاً همسر سارکوزی است، اما به طور غیررسمی با این خواننده فرانسوی در پاریس زندگی می‌کند.

شاید بررسی سوابق کارلا برونی به روشنی نشان دهد که چرا این زن بدسابقه، از یک زن ایرانی مرتکب زنای محصنه و مشارکت کننده در قتل همسرش که به مرگ محکوم شده، حمایت کرده است.