Gerdab.IR | گرداب

سردار شریف:

دشمن دنبال ایجاد دوقطبی میان سپاه و دولت است/توسعه توان موشکی تضمین کننده امنیت و جغرافیای کشور است

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد یک دوقطبی میان سپاه و دولت است، گفت: سیستم دفاعی و موشکی کشور یک مسئله ملی است و نباید با مسائل سیاسی داخلی گره بخورد.

به گزارش گرداب، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در حاشیه مراسم ختم والده سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه که  در مسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال ایجاد یک دوقطبی میان سپاه و دولت است و در دوره دوم دولت قبل نیز دشمن همین مسیر را دنبال می‌کرد و البته برخی بی‌تدبیری‌ها نیز شرایط را برای دشمن فراهم می‌کرد.

وی افزود: برخی هم اکنون نیز این کار را دنبال می کنند سپاه بدون توجه به نامهربانی‌ها به دنبال اقتدار، سربلندی و ‌آبادانی کشور است.

سردار شریف خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد با دامن زدن به مسائل هسته‌ای و موشکی یک دوقطبی ایجاد کند ،اما باید بدانید که سیستم دفاعی و موشکی کشور یک مسئله ملی است و نباید با مسائل سیاسی داخلی گره بخورد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه تصریح کرد: همان طور که مسئولان وزارت خارجه نیز اذعان کردند توان موشکی ما ناقض برجام نیست بلکه پشتوانه‌ای  برای اقتدار و امنیت کشوراست.

وی با بیان اینکه اگر دشمن روزی احساس کند که می تواند به ما ضربه بزند مطمئن باشید از زور گفتن و هر گونه اقدامی درنگ نخواهد کرد گفت: توان موشکی ایران برگ برنده ای در حوزه بازدارندگی و دفاع از امنیت مردم کشورمان است اما دشمن همیشه در تلاش برای به چالش کشاندن توان ملت ایران بوده و هست و به دنبال بهانه های مختلف برای محدودسازی توان دفاعی است.

سردار شریف تاکیدکرد: درحوزه موشکی به حدی از توانمندی رسیده ایم که می توانیم از کشور و منافع انقلاب و امنیت مردم به خوبی حراست کنیم.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش موشکی  سپاه گفت: در این رزمایش تنها یکی از شهرهای موشکی نیروی هوافضای سپاه را رسانه ای کردیم و هدف ما این بود که توجه دشمنان به این قدرت و توانمندی بازدارندگی ملت ایران جلب شود و حس کند که اگر مرتکب خطایی شود باید تاوان سختی را بدهد.

مسوول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایران اسلامی  کشوری بزرگ و دارای انقلاب و آرمان های بلند از حضرت امام (ره) معمار کبیر انقلاب است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن تاکید دارند،گفت: در این ارتباط یکی از تاکیدات به نیروهای مسلح به ویژه سپاه ،حفظ قدرت دفاعی و نظامی کشور بوده و هست که بتواند تضمین کننده بازدارندگی و امنیت کشور باشد.