Gerdab.IR | گرداب

ظرفیت پول سازی مخابرات چقدر است؟

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵

سرپرست شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت قابلیت پرداخت ٥ هزار میلیارد در سال را دارد.

به گزارش گرداب، نشست هم اندیشی با شرکت های منتخب هلدینگ و سرمایه گذاری کشور در نهاد ریاست جمهوری با حضور معاون اول و وزرای اقتصاد و صنعت و معدن برگزار شد.

اسدالله دهناد سرپرست شرکت مخابرات ایران در این نشست، اظهار داشت: کمیته ویژه ای برای انطباق سیاست ها و برنامه های شرکت با سیاست های اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است و

 مخابرات به عنوان یکی از بزرگترین دستگاه خدماتی و یکی از بنگاههای بزرگ اقتصادی کشور می تواند نقش خوبی در رونق اقتصادی و اشتغالزایی و کار آفرینی کشور داشته باشد.

 وی افزود: شرکت مخابرات بعد از خصوصی سازی بیش از ٢٠ هزار میلیارد تومان به دولت پرداخت کرده است و قابلیت پرداخت ٥ هزار میلیارد تومان در سال را دارد.

سرپرست شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در سال 95 بالغ بر ٢٦ هزار میلیارد ریال و در 5 سال آینده ٧٢ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهیم داشت، گفت: اساسی ترین راهبرد مخابرات توسعه سرمایه گذاری های جدید است.

در این جلسه نمایندگان و مدیران شرکت های منتخب هلدینگ و سرمایه گذاری کشور به بیان دستاوردها، مشکلات و موانع پیش روی خود پرداختند و پیشنهادات و دیدگاه هایشان را برای حل مشکلات اقتصادی کشور ارائه کردند.