Gerdab.IR | گرداب

فعال شدن ابزار جاسوسی قدیمی؛

نقشه ای که فیس بوک برای ده سال آینده جهان کشیده است

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵

شرکت فیس‌بوک در زمان برگزاری اجلاس اف8 راه‌برد 10 ساله‌ی خود را بیان کرد و گفت قصد دارد تا 10 سال آینده به سراسر دنیا اینترنت ارائه بدهد.

به گزارش گرداب، مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک، در زمان برگزاری اجلاس اف8 اعلام کرد پیام‌رسان فیس‌بوک در سال 2015 سریع‌ترین رشد را نسبت به سال‌های گذشته داشت. همچنین اعلام شد شبکه‌ی اجتماعی و پیام‌رسان فیس‌بوک، به ترتیب اولین و دومین برنامه‌ی پرطرفدار در iOS هستند.

در اجلاس سال گذشته اعلام شد که پیام‌رسان فیس‌بوک 700 میلیون کاربر ماهانه‌ی فعل دارد. این رقم در ماه ژانویه به 800 میلیون رسید و در حال حاضر این رقم به 900 میلیون کاربر رسیده است.
مدیرعامل فیس‌بوک خاطر نشان کرد، از زمان ترکیب واتس‌اپ با پیام‌رسان فیس‌بوک، 60 میلیارد پیام به‌صورت روزانه جابه‌جا می‌شود. این رقم 3 برابر بیشتر از تعداد پیامک‌هایی است که کاربران در طول روز برای یکدیگر ارسال می‌کنند.

همچنین فیس‌بوک نقشه‌ی راه خود در 10 سال آینده را به نمایش گذاشت. بر اساس این راه برد، فیس‌بوک تا 3 سال آینده تجربه‌ی کار با شبکه‌ی اجتماعی خود را بهبود خواهد داد و تا 5 سال آینده عملکرد اینستاگرم، واتساپ و مسنجر فیس‌بوک، و دیگر تولیدات این شرکت بهبود پیدا خواهد کرد. همچنین در 5 سال دوم نیز، به توسعه واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و ارائه‌ی اینترنت به سراسر دنیا خواهد پرداخت.

 


گفتنی است فیس بوک یکی از شبکه های اجتماعی جاسوسی است که در اختیار کمپانی های سیاسی و جاسوسی غرب و رژیم صهیونیستی قرار دارد.