Gerdab.IR | گرداب

رفع مشکلات ارتباطی استان خوزستان

تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵

رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری مدیریت بحران خوزستان از عادی بودن شرایط شبکه ارتباطات مخابراتی خبر داد.

به گزارش گرداب، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان، از آمادگی صد در صدی و بسیج همه امکانات در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در این استان خبر داد و گفت: با آماده باش کامل کارگروه مدیریت بحران ICT خوزستان، شبکه ارتباط مخابراتی استان به صورت عادی در حال سرویس دهی می باشد.

رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری مدیریت بحران خوزستان با اشاره به هماهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم، افزود: در حال حاضر و با تلاش تیم های فنی، مشکل ارتباطی در سطح استان پس از بارش های دو شب گذشته رفع شده است.

مشکل ارتباطی استان خوزستان رفع شده است

وی گفت: همزمان با اعلام وقوع سیلاب در بعضی از شهر های استان خوزستان و طغیان رود خانه های دز، کرخه، کارون، و شاوور، کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هماهنگی تمام ادارات تابعه و همکاری سایر دستگاه های اجرایی مسئول، با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود، از ایجاد هر گونه اختلال در ارتباطات مخابراتی هموطنان جلوگیری کرده، پیش بینی ها و اقدامات لازم را جهت پایداری شبکه به عمل آورد.

رییس کارگروه مدیریت بحران ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران خوزستان، افزود: به دلیل بارندگی شدید و بالا آمدن آب رودخانه ها و آب گرفتگی در بعضی از مناطق روستایی و قطع شبکه برق و تاسیسات مربوطه، تعدادی از ایستگاهای BTS شهرستانها و روستاها از سرویس خارج شد که با همکاری خوب و به موقع اپراتور ها نسبت به برقراری ارتباط و رفع خرابی اقدام لازم صورت گرفت.

وی از برگزاری جلسات مستمر ستاد مدیریت بحران استانی به ریاست استاندار خبر داد وافزود: هم اکنون همه چیز تحت کنترل است و اعضا کارگروه در تمامی ادارات تابعه و با همکاری سایر دستگاهای مسئول در حال آمادگی کامل به سر می برند.


منبع :وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات