Gerdab.IR | گرداب

اعتراف یک سایت ضدانقلاب به مرگ جریان فتنه

تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۸۹

این سایت ضدانقلاب مطلبی تحت عنوان "سبز شهروندی" منتشر کرد و در آن ضمن اعتراف رسمی به شکست پروژه آشوب‌های خیابانی، خواستار فعالیت‌های پنهان برای مبارزه با جمهوري اسلامي شد.

گرداب- ناکامی چندین باره جریان فتنه 88 برای احیای آشوب‌های خیابانی در روز قدس امسال، حامیان این جریان را هم به "اعتراف به مرگ سیاسی" واداشته است.
 
سایت خودنویس که از جمله تندروترین سایت‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود، در دو مطلب جداگانه به این موضوع اعتراف کرده است.
 
این سایت روز شنبه مطلبی را تحت عنوان "سبز شهروندی" منتشر کرد و در آن ضمن اعتراف رسمی به شکست پروژه آشوب‌های خیابانی، خواستار فعالیت‌های پنهان برای مبارزه با جمهوري اسلامي شد.
 
با این حال، روز گذشته سایت خودنویس به قلم دیگری مطلب "سبز شهروندی" را به تمسخر گرفت. در این مطلب، با اشاره به اعتراف به مرگ جریان فتنه از سوی نویسنده مطلب "سبز شهروندی"، علت این مساله را "تزلزل دو تن از سران فتنه" دانسته و نوشته است: در چنین شرایطی مخالفان جمهوری اسلامی، تنها با یأس این حوادث را نظاره می‌کنند. حال پرسش اینجاست، آیا جنبش اعتراضی پس از انتخابات می‌توانست سرنوشت بهتری داشته باشد؟ پاسخ مثبت است اگر رهبران جنبش سبز متزلزل برخورد نمی‌کردند و کار را یکسره می‌کردند.
 
نویسنده این مطلب به تمسخر آنچه "دستاوردهای جنبش سبز" نامیده شده هم پرداخته و نوشته است: فیلتربودن وب سایت‌ها را دستاورد جنبش سبز مدنی به حساب می‌آورند، اما توضیح نمی‌دهند که این دستاورد چه سودی به حال شهروندان داشته است؟
 
سایت کاریکاتوریست سابق نشریات اصلاح طلب در ادامه به توهم اکثریت در میان جریان فتنه اعتراف کرده و با محدود دانستن این جریان در فضای اینترنت، نوشته است که مبارزه فقط "کلیک کردن ماوس" نیست!

منبع: شبکه ایران