Gerdab.IR | گرداب

گلوبال ریسرچ:

استفاده سیا و پنتاگون از تولیدات هالیوود به‌عنوان ابزار تبلیغات جنگ

تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۸۹

ماشین کشتار جهانی از فرقه تثبیت شده کشتار و نابودی که در فیلم‌های هالیوود نفوذ کرده، حمایت می‌کند.

گرداب- پایگاه اینترنتی "گلوبال ریسرچ" در مقاله‌ای به بررسی نقش "هالیوود" در پیش‌برد اهداف سیا و پنتاگون پرداخته و آن ‌را به‌عنوان ابزار تبلیغات برای جنگ‌های مورد نظر سیا و پنتاگون معرفی می‌کند.
پایگاه اینترنتی گلوبال ریسرچ(Global Research)در مقاله‌ای تحلیلی به قلم "مایکل چسودوسکی"(Michel Chossudovsky)، استاد دانشگاه "اتاوا"ی کانادا و نویسنده کتاب "جهانی شدن فقر"، می‌نویسد: «ماشین کشتار جهانی از فرقه تثبیت شده کشتار و نابودی که در فیلم‌های هالیوود نفوذ کرده، حمایت می‌کند. این فرقه کشتار از جانب سیا و پنتاگون که از تولیدات هالیوود به عنوان ابزار تبلیغات برای جنگ حمایت می‌کنند، تأیید می‌شود.»

"باب بائر"، (Bob Baer) مأمور سابق سیا نیز در این رابطه گفت: «نوعی همزیستی میان سیا و هالیوود وجود دارد» و این مسئله را نیز افشا کرد که: «"جرج تنت"، مدیر سابق سیا، در حال حاضر در خارج از هالیوود و درحال سخنرانی در استودیو است.»

این مقاله در ادامه به بیان نقش و ویژگی این ماشین کشتار پرداخته و می‌نویسد: «ماشین کشتار در یک سطح جهانی و در چارچوب ساختار فرماندهی مبارزه واحد، استقرار پیدا کرده است. این ماشین به صورت منظم از نهادهای دولتی، شرکت رسانه‌ها و مأمورین عالی رتبه و روشنفکران نظم نوین جهان در گروه متفکران واشنگتن و مؤسسات پژوهشی مطالعات راهبردی، به عنوان یک ابزار بلامنازع استفاده می‌کند.»
 
منبع: شبکه ایران