Gerdab.IR | گرداب

سیم‌کارت و مودم برای روستاییان ۵ استان

تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

مسئول راهبری طرح خدمات الزامی عمومی (USO) رگولاتوری از فروش و تحویل سیم‌کارت و مودم در روستاهای مشمول طرح USO از هفته آینده خبر داد.

به گزارش گرداب، حسن رضوانی با اشاره به این مطلب اظهار کرد: تمامی بسترهای الکترونیکی فروش و تحویل سیم‌کارت و تجهیزات و احراز هویت متقاضیان آماده شده و واگذاری سیم‌کارت و مودم از هفته آینده در مناطق روستائی استان‌های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، اردبیل و گیلان آغاز می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر 7 هزار و 500 نفر برای تحویل سیم‌کارت و مودم در سامانه اپراتور USO ثبت‌نام کرده‌اند و با هماهنگی‌های انجام شده ارائه سرویس به متقاضیان براساس اولویت در تمامی نقاط تحت پوشش شبکه آغاز می‌شود.

رضوانی درباره نحوه ثبت‌نام و دریافت سیم‌کارت و مودم در مناطق روستائی تصریح کرد: ثبت‌نام به دو شیوه حضوری و با مراجعه به دفاتر ICT روستائی و یا شیوه اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه اپراتور USO های وب انجام می‌شود و پس از احراز هویت ثبت‌نام کنندگان سیم‌کارت و مودم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

مسئول راهبری طرح USO در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی عنوان کرد: هزینه سیم‌کارت 10 هزار تومان است و هزینه مودم متناسب با indoor و outdoor بودن آن متفاوت بوده و به صورت نقدی و قسطی قابل پرداخت است.

او درباره نقاط تحت پوشش رادیوئی طرح USO اظهار کرد: در حال حاضر پوشش رادیوئی در 15 هزار روستا برقرار شده است و در روزهای آینده نقشه جغرافیائی پوشش شبکه برای اطلاع‌رسانی مشترکان در سایت اپراتور USO بارگذاری می‌شود.