Gerdab.IR | گرداب

کمک 100 ميليون دلاري "جورج سوروس" به "ديده بان حقوق بشر"

تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۸۹

"جورج سوروس" بار دیگر با شعار "نيکوکاري"، 100 میلیون دلار به سازمان آمريکايي "دیده بان حقوق بشر" که حامي اصلي منافقان، بهائيان و زناکاران است، کمک می کند.

گرداب- به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، "بنياد سوروس" که در كشورهاي مختلف تحت لواي کارهاي به ظاهر "خيرخواهانه" به "براندازي نرم" با راه‌اندازي کودتاهاي مخملي مي‌پردازد، اين بار با اين کمک صد میلیون دلاری خود به دیده بان حقوق بشر از اهداف شوم اين سازمان در سطح جهان پرده برداشت.

سازمان ديده بان حقوق بشر يک سازمان بين‌المللي آمريکايي است که توسط اين کشور ناقض حقوق بشر، به اصطلاح براي احقاق حقوق بشر در سراسر جهان تأسيس شد.

بر اساس اين گزارش، ديده بان حقوق بشر کارهايي چون حمايت از منافقان کمپ اشرف، حمايت از بهائيان، زناکاران و اقداماتي در جهت حمايت از اين معاندان را در کارنامه خود دارد. اين بار نيز مشخص نيست با حمايت مالي "سوروس" و افزایش نفوذ مراکز قدرت نوظهورش چه برنامه‌اي را در جهت کمک به اين بنياد داشته باشد.

اين گزارش حاکيست، ديده بان حقوق بشر از حاميان اصلي منافقان کمپ اشرف نيز هست و به کرات از اين تروريست‌ها دفاع کرده است.

"پاتریک رونی"، مدیر اجرایی ديده بان حقوق بشر، اين رقم را بزرگ‌ترین کمک امسال "سوروس" به این سازمان ناميده و بدين ترتيب اعتراف کرده که پيش از اين نيز کمک هاي بسياري از سوروس دريافت کرده است.

"سوروس" به دنبال اعطاي اين کمک مدعي شد برای اینکه دیده بان حقوق بشر مؤثرتر باشد، باید به جای سازمان آمریکایی تلقی شدن، نهادی بین المللی دیده شود و افزود که می‌خواهد شاهد افزایش بودجه این سازمان در نقاطی چون برزیل، مکزیک، هند و چین باشد.

گفتني است، دیده بان حقوق بشر در سراسر جهان دفتر دارد و مي تواند مهره مناسبي براي "سوروس" به منظور دستيابي به اهداف شومش باشد.