Gerdab.IR | گرداب

تونل تجارت الکترونیک راه اندازی شد

تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

شرکت تونل تجارت الکترونیک آکام اقدام به راه اندازی وب سایت دوزبانه ای موسوم به تونل تجارت الکترونیک نموده است. این سامانه با هدف معرفی محصولات و خدمات شرکتها دریک فضای تعاملی و رقابتی ایجاد شده و فضای ارتباطی مناسبی را میان خریداران و فروشندگان داخل و خارج از ایران فراهم می سازد.

به گزارش گرداب، براساس این گزارش، امکان تعامل بین خریداران و فروشندگان از طریق ایمیل داخلی و گفتگوی (چت) آنلاین،اختصاص دو صفحه وبسایت فارسی و انگلیسی در ذیل وبسایت etutra.ir برای هریک از شرکتهای عضو، جستجو بر اساس خریداران، تامین کنندگان و محصولات در داخل سایت،جستجوی محصولات و شرکتها به دو زبان فارسی و انگلیسی در گوگل پس از گذشت مدت زمان اندک و همچنین دسته بندی شرکتها و محصولات آنها بر اساس دسته بندی جهانی HS  گمرکی از جمله خدمات این سامانه می باشد.

با توجه به دوزبانه بودن این وبسایت، امکان معرفی محصولات و شرکتهای مطرح ایرانی در بازارهای خارجی و کمک به توسعه صادرات محصولات ایرانی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی فراهم می باشد. این وب سایت بصورت آنلاین و به دو زبان فارسی و انگلیسی به نمایش محصولات و خدمات شما می پردازد.

لازم به ذکر این سامانه بیش از 1300 عضو داخلی و خارجی داشته و شرکت های علاقه مند می توانند برای عضویت در این سامانه از طریق لینک اقدام نمود:www. etutra.ir
منبع: تابناک