به گزارش
گرداب، سامانه پاسخگویی ۲۰۱۰ یا مرکز تماس متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان است.
امکان پاسخگویی به همه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به صورت متمرکز و در اسرع وقت از قابلیتهای ویژه این مرکز است و به صورت میانگین، مشکلات پیش آمده حداکثر تا ۴ ساعت پس از اعلام، برطرف میشود.
براساس این گزارش، این شبکه قابلیت دارد تا امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصولها و سرویسها، تغییر سرویس فعلی، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبهها را در اختیار مشترکان قرار دهد.
پیش از این نیز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سامانه ۱۹۵ را با هدف پاسخگویی به مشکلهای مردم راه اندازی کرده بود.