Gerdab.IR | گرداب

فساد تراکنش مالی در فضای مجازی

تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

بخش زیادی از تراکنش های مالی این جریان با مبدا و مقصد کاملا مشخص می باشد و برای نهادهای مسئول که در این زمینه وظیفه دارند به راحتی قابل شناسایی و برخورد است!

به گزارش گرداب، جبهه مردمی مقابله با فساد در فضای مجازی در کانال تلگرامی خود از نحوه مراودات مالی جریان اشاعه فساد در فضای مجازی جمهوری اسلامی پرده برداشت.

به گزارش پارس نیوز این جبهه مردمی اعلام کرد طی بررسی های صورت گرفته توسط نیروهای داوطلب مردمی همکار درجبهه مقابله با فساد در فضای مجازی در سراسر کشور و جمع آوری حجم زیادی مستندات مشخص گردید در سایه غفلت دستگاههای مسئول،حجم بالای تراکنش های مالی صنعت پورنوگرافی و اشاعه فساد در فضای مجازی،با استفاده از حسابهای اشخاص حقیقی و شرکت های خصوصی در بانک های داخلی و کاملا آزادانه صورت می گیرد.

جبهه مردمی مقابله با فساد در فضای مجازی وعده داده که به زودی بخشی از این اطلاعات تاسف بار را برای آگاهی عموم مردم افشا خواهد نمود.

لازم به ذکر است بخش زیادی از تراکنش های مالی این جریان با مبدا و مقصد کاملا مشخص می باشد و برای نهادهای مسئول که در این زمینه وظیفه دارند به راحتی قابل شناسایی و برخورد است. اینکه چرا نهادهای مسئول با این جریان برخورد نمی کنند جای سوال دارد.
منبع: پارس