Gerdab.IR | گرداب

تلاش صهیونیست‌ها برای جذب توریست از داخل ایران

تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۹

به تازگی رژیم صهیونیستی با هدف کاهش تنفر ایرانیان از اقدامات وحشیانه این رژیم ضمن ارائه تسهیلات ویژه اقدام به برگزاری تورهای گردشگری (ویژه ایرانیان) کرده‌اند.

به گزارش گرداب، با توجه به اینکه طبق قوانین جمهوری اسلامی، سفر به سرزمین‌های اشغالی قدس جرم محسوب می‌شود، صهیونیست‌ها برای تورهای به اصطلاح  گردشگری خود، ویزای دسته جمعی صادر می‌کنند تا فرد مسافر در آینده به دلیل تخطی از قانون مورد بازخواست قرار نگیرد.

بر پایه این گزارش، مسئولان این تورهای گردشگری تا مدتی پیش به دلیل ارزان بودن هزینه سفر به کشور ترکیه (آنتالیا) در میان کشورهای اطراف و اینکه این منطقه گردشگری سالانه شاهد حضور ایرانیان بیشتری در خود است؛ با پهن کردن تورهای خود در این منطقه، برخی از هموطنانمان را برای سفر به سرزمین‌های اشغالی جذب می‌کردند؛ اما به تازگی این افراد با حمایت برخی از تورهای گردشگری داخلی، توریست‌های خود را بدون واسطه از داخل ایران جذب می‌کنند.

با توجه به اینکه کشورمان هیچگونه ارتباطی با رژیم صهیونیستی ندارد این افراد پس از جذب، با راهنمایی این تورهای گردشگری به یک کشور ثالث سفر می‌کنند تا از آن طریق مقدمات سفرشان آماده شود.

گفتنی است، سیاست گذاران رژیم صهیونیستی از سالها پیش با برگزاری جشنواره‌های متنوع تفریحی، قشرهای مختلفی از مردم کشورها را به این مناطق دعوت می‌کنند تا با یک سلسله اقدامات روانی، از تنفر جهانی نسبت به خود بکاهند؛ البته همین گردشگران نیز می‌توانند، پس از بازگشت به کشورشان مبلغین خوبی برای صهیونیست‌ها به حساب آیند.

منبع: مشرق