Gerdab.IR | گرداب

دریافت اسپم برای ازکارافتادن فیلتر اسپم

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

در اثر از کار افتادن فیلتر اسپم دو سرویس Outlook و Hotmail مایکروسافت کاربران ایمیل‌های اسپم دریافت می‌کنند.

به گزارش گرداب، درصورتی‌که ایمیل‌های اسپم زیادی را در حساب کاربری هات‌‌میل یا آت‌لوک مشاهده کرده‌اید، باید به این نکته اشاره کرد که سرویس تشخیص ایمیل‌های اسپم این کمپانی طی ساعات گذشته با مشکلاتی روبرو شده است.

براساس اطلاعات ارائه‌شده، سرویس فیلترینگ ایمیل‌های اسپم سرویس ایمیل هات‌میل و آت‌لوک که هر دو متعلق به مایکروسافت هستند، از ۱۲ ساعت پیش دچار مشکل شده و ازاین‌رو کاربرانی که از این دو سرویس استفاده می‌کنند، در ساعات گذشته حجم زیادی از ایمیل‌های اسپم را دریافت کرده‌اند. مایکروسافت اعلام کرده که در تلاش است تا مشکل ایجادشده را حل کند. ردموندی‌ها در وبلاگ آت‌لوک به این موضوع اشاره‌کرده‌اند که شاید شماری از کاربران سرویس‌های ایمیل این کمپانی با مشکلاتی ازاین‌دست را تجربه کنند.

مایکروسافت در رابطه با راه‌حل پیشنهادی برای حل این مشکل، چنین اظهارنظر کرده است:

ما برای حل این مشکل، دو راه‌حل در نظر داریم، یکی به‌عنوان راه‌ چاره‌ای کوتاه‌مدت انتخاب‌شده و سریعاً به‌صورت موقت از دریافت ایمیل‌های اسپم پیشگیری خواهد کرد. راه‌حل دوم به‌عنوان یک راهکار طولانی‌مدت این قابلیت را در اختیار سرویس ایمیل مایکروسافت قرار خواهد داد تا از رسیدن ایمیل‌های اسپم به سرور‌های مایکروسافت جلوگیری کند.

ردموندی‌ها در حال حاضر مشغول انتقال Outlook.com به سرویس آفیس ۳۶۵ خود هستند، اما مشخص نیست که آیا انجام این انتقال باعث ایجاد مشکل موردنظر شده یا خیر. به گزارش ورج، جستجویی در توییتر نشان از این دارد که مشکل پیش‌آمده بسیار گسترده بوده و بسیاری از کاربران را تحت تأثیر خود قرار داده است.

منبع: زومیت