Gerdab.IR | گرداب

تشديد سياست اسلام‌هراسي در رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي

تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۹

شبكه تلويزيوني المنار در گزارشي اعلام كرد كه صهيونيست‌ها با حمايت رسانه‌هاي جمعي سياست ايجاد تنفر از مسلمانان و اعراب را به شدت دنبال مي‌كنند.

به گزارش گرداب به نقل از فارس،‌ اسلام هراسي و ايجاد تنفر عليه مسلمانان و اعراب سياستي است كه سردمداران رژيم صهيونيستي با حمايت گسترده رسانه‌اي، دنبال كرده و به شدت آن افزوده‌اند.

در همين راستا، كارشناسان مسائل سياسي و رسانه‌ در اين راستا نسبت به افزايش حملات اسلام هراسي و اسلام‌ستيزي در رسانه‌هاي صهيونيست به ويژه ضد فلسطيينان و اعراب هشدار داده‌اند.

اين كارشناسان معتقدند كه اين مسئله موضوعي جديد نيست و به دوره زماني پيدايش جنبش صهيونيستي و افسانه‌هاي موسس آن باز مي‌گردد.

"عبدالناصر النجار"، رئيس اتحاديه روزنامه‌نگاران فلسطيني در اين‌باره به شبكه المنار گفت: «طرح تحريك برنامه‌ريزي شده عليه فلسطيني‌ها و اعراب امري سيستماتيك و برنامه‌ريزي شده است كه در آن رسانه‌ها و همچنين سردمداران رژيم صهيونيستي و نيروهاي صهيونيستي خارج از اسرائيل حضور دارند.»

وي افزود: «ما امروز به عنوان فعال رسانه‌اي فلسطيني و عربي در چالش بزرگي با اين فرآيند با تمامي اشكال مختلف آن قرار گرفته‌ايم. اين در حالي است كه مسئولان رسانه‌هاي فلسطيني تاكيد دارند كه اشغالگران و همپيمانانش رسانه‌هاي عربي را متهم به يهودي ستيزي مي كنند.»

از سوي ديگر، "ناصر اللحام" كارشناس رسانه‌هاي صهيونيستي مي‌گويد: «خطرناك‌ترين رسانه‌ها در اين‌باره در حال حاضر شبكه 7 راديوي اسرائيل براي شهرك‌نشينان، "اسرائيل اليوم"، و "يديعوت آحارانوت" و "معاريو" هستند، چرا كه آنها عمق افكار عمومي اسرائيل را هدف قرار داده‌اند.

منبع: فارس