Gerdab.IR | گرداب

افشای دست پنهان کاخ سفید در فاز جدید اسلام هراسی

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۸۹

در مکتبی که حتی سؤال از یک واقعه تاریخی همانند هولوکاست جرمی نابخشودنی است، ده‌ها قرآن ‌به بهانه آزادی بیان آتش زده می‌شود تا نشان دهد پروژه اسلام‌هراسی وارد فاز جدیدی از خود شده است.

گرداب- در پی فراخوان کشیش دیوانه امریکایی، ‌روز شنبه در مقابل چشمان دوربین‌های نظام لیبرال‌دموکراسی، ‌ده‌ها جلد از مقدس‌ترین کتاب نزد یک و نیم میلیارد جمعیت جهان به آتش کشیده شد تا دنیا بیشتر به واقعیت نهفته نظام فکری غرب پی‌ببرد.

در این مراسم شوم که در سالروز واقعه مشکوک  11‌ سپتامبر برگزار شد، به‌رغم آنکه کشیش افراطی امریکایی بر اثر فشار شخصیت‌ها و امت اسلامی در آخرین لحظات از قصد خود برای به آتش کشیدن 200 جلد قرآن منصرف شد اما در یک برنامه از پیش طراحی شده، ‌نفرات دیگری جایگزین وی شدند و در مقابل برج‌های دوقلو و چند مکان دیگر کار ناتمام "تری‌جونز" را به پایان بردند در صورتی که هیچ نیروی امنیتی مانع آنها نشد، تنها پس از اتمام کار با احترام کامل آنان را از صحنه خارج کردند.

‌بهانه‌ای برای احیای جنگ‌های صلیبی
‌برای پی بردن به ماهیت واقعی جنایت روز شنبه، ‌باید حافظه تاریخی را به یاری طلبید و روزی را به خاطر آورد که بوش پسر در جمع دانش‌آموزان دبستانی امریکا ‌حضور یافته بود و رل یک ناجی کودکان را بازی می‌کرد، خبر حمله به برج‌های تجارت جهانی را دریافت کرد. ‌پس از شنیدن این خبر ابتدا به محل نامعلومی منتقل شد و سپس با حضور در جمع رسانه‌ها از آغاز دوباره جنگ‌های صلیبی خبر داد و فتیله شعله‌ای را روشن کرد که هنوز جهان در آتش آن می‌سوزد، ‌شعله‌ای که تاکنون هزاران کشته در افغانستان، ‌عراق، ‌پاکستان و غیره بر جای گذاشته و فقط در خود امریکا ‌بیش از 500 میلیارد دلار برای مردم هزینه در برداشته است.

دقایقی پس از اعلام وضعیت فوق العاده توسط بوش، ‌نیروی هوایی این کشور اعلام کرد، پرواز در سراسر امریکا ‌ممنوع است اما این اخطار مانع از آن نشد که هواپیمای سوم با ساختمان پنتاگون برخورد نکند، ‌آن هم در مقابل دوربین شبکه‌های تلویزیونی که به طور کاملاً تصادفی(!) در نزدیکی برج دوقلو حضور داشتند و لحظه برخورد دو فروند هواپیمای مسافربری را به تصویر کشیده بودند.

هنوز پس از 9 سال مشخص نشده که با کدام استدلال عقلی، ‌2 هزار یهودی فعال در این دو برج هیچ کدام در روز حادثه در محل کار خود حاضر نشدند و چگونه ناسا ‌که مدعی شنود مکالمات در کل جهان است یا سازمان سیا که متخصص انواع ترور، ‌توطئه، ‌انفجار و آشوب است، ‌از وقوع این حادثه بزرگ بی‌‌خبر بوده‌اند!

علاوه بر نکات فوق چند شبهه ذیل و ده‌ها دلیل دیگر بر خودساخته بودن این عملیات صحه می‌گذارد: ‌
ـ اعتراف 200 خلبان ارشد خطوط هوایی و نیروی هوایی امریکا ‌به پیچیده بودن این عملیات و رد این نکته که چند خلبان مبتدی با چند ماه آموزش این کار را کرده‌اند و اینکه این عملیات بدون هماهنگی با مسئولان کشور غیرممکن است.

ـ فروریختن برج‌های تجارت جهانی به ‌وسیله چند انفجار مواد منفجره‌ای و نه برخورد هواپیما.
ـ سالم ماندن ساختمان پنتاگون در اثر این برخوردها برخلاف برج‌های دوقلو.
ـ با آنکه مجموع طول 2 بال هر هواپیما از عرض هر برج کمتر است، ‌چگونه برج‌ها 30 دقیقه بعد از انفجار، ‌ناگهان در محیط خود فروریختند؟
ـ چرا برجی که دومین اصابت را متحمل شد قبل از برج اول فروریخت؟ ‌
ـ چرا حتی یک بالگرد برای کمک به مردم یا اطفای آتش در محل حاضر نشد، ‌اما چند بالگرد مشغول فیلمبرداری از فاجعه بودند!

ـ پخش شادی 10 سال قبل فلسطینی‌ها از CNN
ـ متهم کردن سریع مسلمانان در این قضیه بدون هیچ‌گونه سند و مدرکی و اعلام جنگ صلیبی جدید
ـ با اینکه 11 سپتامبر در امریکا ‌رخ داد، ‌اما جورج بوش با ارائه طرح جنگ بر ضد تروریسم وعده داد این پدیده را در تمام دنیا ریشه‌کن کند. ‌

در یک جمله می‌توان گفت حادثه 11 سپتامبر مطمئناً سناریوی از پیش طراحی شده توسط ایالات متحده و صهیونیست بود، برای آغاز لشکرکشی به خاورمیانه به بهانه نظم نوین جهانی و مبارزه با تروریسم.

اعطای مجوز قرآن‌سوزی به بهانه حادثه خودساخته‌
این روزها نهمین سالگرد این حادثه خودساخته است که هنوز ابعاد آن برای ملل جهان و حتی خود مردم امریکا ‌فاش نشده است و مردمی بی‌‌خبر از همه جا عامل این ترورها را مسلمانان می‌‌شمارند و با فراخوان یک کشیش گمنام و دیوانه (به اعتراف خود رسانه‌های امریکا ‌و فرزند این کشیش) ‌حداقل در 3 مکان امریکا ‌کتاب مقدس مسلمانان مورد اهانت قرار گرفت.
 ‌
بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که مطرح شدن موضوع برگزاری مراسم "قرآن‌سوزی" در یک کلیسای کوچک مسیحی در ایالت فلوریدا طرحی بوده که دولت امریکا ‌پشت آن است. ‌طرحی که واشنگتن برای پیشبرد پروژه اسلام‌ستیزی و ترویج اسلام‌هراسی، ‌چندی پیش نیز با عنوان کردن موضوع ساخت مرکز اسلامی در نیویورک، ‌به راه انداخته بود. ‌

اثبات دست پنهان کاخ سفید ‌
کشیشی که تا چند ماه پیش حتی هموطنانش نامی از او نشنیده بودند در سناریویی صهیونیستی به محور جنجال خبری رسانه‌ها تبدیل شد که با انواع ترفندها سعی کردند از این شخصیت یک سوژه داغ برای رسانه‌ها بسازند. ‌

به‌رغم هشدار شخصیت‌ها و کشورهای اسلامی، "تری جونز" تا آخرین لحظه حاضر به عقب‌نشینی نمی‌شود .ولی در دقیقه 90 نقش وی به چند شخص گمنام دیگر واگذار می‌شود تا فشارها به هیئت حاکمه امریکا ‌به‌ خاطر عدم ممانعت از این هتاکی بی‌‌سابقه به مقدسات مسلمانان کاهش یابد. سابقه پیروان مکتب لیبرال دموکراسی نشان می‌دهد این افراد همواره تلاش کرده‌اند برای رسیدن به مقاصد خود ابتدا مسئله‌ای را مطرح ساخته و با استفاده از رسانه‌های جمعی آن را بزرگنمایی کنند تا افکار عمومی را با خود همراه کنند.

همراهی افکار عمومی به دنبال آن قوانین به اصطلاح ضدتروریستی جدید را به دنبال خواهد داشت و پس از زمینه‌سازی خبری و فرهنگی، نقشه‌های شوم جنگ و لشکرکشی جدید به سرزمین‌های پهناور اسلامی پیاده خواهد شد. ‌

در مکتبی که حتی سؤال از یک واقعه تاریخی همانند هولوکاست جرمی نابخشودنی است، ده‌ها قرآن در حمایت کامل نیروهای امنیتی امریکا ‌به بهانه آزادی بیان آتش می‌گیرد تا نشان دهد پروژه اسلام‌هراسی وارد فاز جدیدی از خود شده است. ‌فازی که دیگر "تقابل پنهانی همراه با نقاب لبخند" در آن مطرح نیست بلکه "تحقق عینی ایده سوخته جنگ تمدن‌های هانتینگتون" نماد آن است.
حبیب ترکاشوند

منبع: پایگاه تخصصی جنگ نرم