Gerdab.IR | گرداب

در سایه غفلت مسئولان؛

افشاگری از یک گروه ضداسلامی +سند

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

نداشتن برنامه ای درست و نادیده گرفتن فعالیت جریانات ضد اسلامی، راه را برای گروه هایی هموار نموده که در حال سم پاشی و سیاه نمایی از اسلام و قرآن و انقلاب هستند.

به گزارش گرداب، یکی از فوائد ابزارهای تکنولوژی، سهولت دسترسی و همگانی بودن آن است، به همین سبب سرمایه گذاری های زیادی برای کاربردی کردن این تکنولوژی ها مخصوصا استفاده از فضای مجازی می شود.
 
یکی از کاربردهای فضای مجازی که مورد توجه گروه ها و مذاهب فکری سرتاسر جهان قرار گرفته، به کارگیری فضای مجازی برای تبلیغ مذهب و اعتقادات است، از همین روی شاهد به وجود آمدن تارنماها و فضاهای مجازی فراوانی هستیم که در پی ترویج یک باور به خصوص می باشند.
 
تبلیغ اعتقاد و بیان آموزه های آن و آشکار نمودن زوایای پنهان هر دینی، به نفسه امری معقول می باشد که قرآن مجید نیز بر به کارگیری این شیوه برای به دست آوردن نتیجه صحیح تاکید دارد.
 
مشکلی که در این میان خودنمایی می کند، روشهایی است که برخی با اتخاذ آنها، نه تنها از تبلیغ باورهای مورد پسند خود، باز می مانند، بلکه تنها به تخریب و توهین به سایر اعتقادات و سیاه نمایی از طرف مقابل خود می پردازند که نهایتا باعث مشوش شدن فضای تصمیم گیری و به نتیجه نرسیدن مخاطبان می شود.
 
متاسفانه در حال حاضر جریانات زیادی وجود دارند، که چون توانایی دفاع از مذهب خود را ندارند، به توهین و ناسزاگویی به مذهب مقابل روی می آورند و بدین وسیله ناکامی خود را مخفی می نمایند.
 
برای نمونه می توان به جریاناتی اشاره کرد که به نام تبلیغ و ترویج اعتقاد خود، قدم در راه تخریب و توهین دین اسلام گذاشته و از این رهگذر دشمنی و کینه توزی های خود را نسبت به اسلام، عیان می کنند.
 
با وجود اینکه دین مبین اسلام، احترام به ادیان الهی و به خصوص مسیحیان را در آیه ۸۲  سوره مائده، آموخته و گفته است: «نزدیک ترین دوستان را به مؤمنان، کسانی می یابی که می گویند: ما نصارا هستیم. این به دلیل آن است که در میان آنها، افرادی عالم و تارک دنیا هستند و آنها (در برابر حق) تکبر نمی ورزند»، اما عده ای که خود را پیروان حضرت عیسی علیه السلام معرفی می کنند با قصد اغفال ذهن جوانان مسلمان، تحت عنوان تبلیغ مسیحیت بدترین اهانت ها را به مقام پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام می کنند.
 
توهین به ادیان آسمانی مخصوصا دین مبین اسلام و پیامبر گرامی اسلام و همچنین بزرگان دین تنها یکه تازی این شیاطین مجازی نیست که علاوه بر این، مترصد انواع تخریب های سیاسی و فرهنگی علیه انقلاب اسلامی نیز هستند و به وضوح دشمنی خود را با اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پوشش ترویج مسیحیت، نشان می دهند.
 
فعالیت این افراد به  این گونه است که تولیدات خود را که شامل، کلیپ، عکس و متن های حاوی توهین به اسلام و مذهب تشیع می باشد را از طریق فضای مجازی در سایت ها و شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر کرده تا از این طریق راه نفوذ و سیطره فکری و فرهنگی بر مردم مسلمان ایران بگشایند.
 
این گروه که فعالیت های آنها بی شباهت به امپراتوری رسانه ای صهیونیست نمی‌باشد، و در لندن توسط مسیحی نماهایی با نام های "رـ ر"  و "اـ ر" و همچنین یک ایرانی تبار یهودی در سرزمینهای اشغالی فلسطین به نام "س ـ ک " فعالیت می کنند، و بر پایه اطلاعات بدست آمده، هزینه هایی که از سوی رژیم صهیونیستی در اختیار کشیش آفریقایی ـ ایرانی به نام " ب ـ خ" قرار می‌دهد، تامین مالی می شوند.
 

ب ـ خ کشیش آفریقایی ـ ایرانی، رابط مستقیم رژیم صهیونیستی
 
 

ازسمت راست رـ ر و اـ ر مسیحی نماها ساکن لندن
 

س ـ ک یهودی زاده ایرانی تبار ساکن اسرائیل
 
در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این افراد به صورت غیرقانونی از مرزهای  شمال غربی کشور جزوات و کتاب هایی را وارد کشور می کنند تا بین جوانان پخش کرده تا به خیال خود، تیشه به ریشه نظام اسلامی و دین اسلام بزنند و مسیحیت را پوششی برای رسیدن به اهداف اربابان صهیونیست خود قرار دهند.
 
این در حالی است که در دین مسیحیت به هیچ عنوان توهین، تحقیر و تخریب سایر ادیان نه تنها توصیه نشده بلکه از آن نیز نهی شده است.
 
 
با نگاهی به شبکه های اجتماعی این گروه ها، می توان حجم مطالب توهین آمیز و تخریب اسلام، قرآن و علمای دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاهد بود که با بهانه های گوناگون به سیاه نمایی چهره اسلام و منزجر نمودن مخاطبان خود از آموزه های حیات بخش قرآن می پردازند.
 
برای نمونه می بینیم که همواره از تروریست های تکفیری داعش به عنوان گروه اسلامی ـ تروریستی داعش نام می برند تا بدین شکل، جنایات داعش را به پای اسلام بنویسند.
 


مونه ای از تخریب های گسترده مبلغان مسیحیت نسبت به اسلام در فیس بوک
 
 
 
نمونه ای از تخریب های گسترده یکی از کانال های تلگرامی ضد اسلامی
 
بدون شک مهمترین علت جولان دادن این گروه های انحرافی در فضای مجازی در سایه غفلت نهادهای امنیتی و خلاء قانونی و سیاست گذاری های شورای عالی فضای مجازی می باشد.
 
تاکیدهای رهبر معظم انقلاب، علماء و مردم متدین کشور بر حفظ و صیانت از ارزش ها و دستاوردهای اسلام و انقلاب در عرصه فضای مجازی، عزمی بیش از پیش را می طلبد که جز در سایه سیاست گذاری و وضع قوانین و ابلاغ به دستگاه های مربوطه، امکان پذیر نمی باشد.
 
بدیهی است در صورت عذم برخورد جدی با جریانات منحرف فکری - فرهنگی و رشد قارچ گونه آنان، باید به زودی شاهد سربرآوردن آشکار جریانات ضد اسلامی و حتی ضد توحیدی در فضای مجازی و به تبع آن در جامعه باشیم.
منبع: جام نیوز