برای نفوذ بیشتر این رژیم در توئیتر صورت گرفت:

معامله چندصد هزار دلاری اسرائیل با مدیر یک سایت مستهجن

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۹

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، گزارش‌ها درخصوص خرید شناسهISRAEL در توئیتر از مدیر یک وب‌سایت پورنو در میامی آمریکا را تایید کرد.

گرداب- به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مذاکره با یک وب‌سایت پورنو برای در اختیار گرفتن شناسه ISRAEL در توئیتر را تایید کرد.
 
بنابر این گزارش، صاحب قبلی این شناسه که یک اسپانیایی و مدیر یک وب‌سایت فیلم‌های مستهجن و ساکن میامی آمریکاست، این شناسه را در سال 2007 و پیش از مشهور شدن توئیتر، به صورت رایگان ثبت کرده بود.

بنابر اعلام وی، در چند ماه گذشته و با بالا گرفتن انتقادات جهانی از سیاست‌های اسرائیل در قبال فلسطینیان، کنترل این شناسه عملاً از دست او خارج شده بوده است و صندوق پست الکترونیکی او همواره مملو از نامه‌هایی بوده که از اسرائیل ابراز تنفر و انزجار می‌کردند.

این اسپانیایی یهودی‌تبار که "اسرائیل مندز" نام دارد، در گفتگو با نیویورک‌تایمز تصریح کرد: «شناسه من در واقع بدون استفاده مانده بود چرا که من هر روز با ده‌ها پیام روبرو می‌شدم که فرستنده‌های آنها بر این گمان بودند که این شناسه متعلق به دولت اسرائیل است.»

وی همچنین در گفتگو با نشریه اسپانیایی پابلیکو اعلام کرده که ابتدا به این موضوع به عنوان یک شوخی نگاه می‌کرده اما نهایتاً تصمیم گرفته از خیر این شناسه بگذرد و با مبلغ بالایی، شناسه را به دولت رژیم صهیونیستی بفروشد.

مندز اعلام کرده که این شناسه را با رقمی چند صدهزار دلاری به اسرائیلی‌ها فروخته که این موضوع واکنش مقامات صهیونیست را برانگیخته و وزارت امور خارجه این رژیم ادعا کرده‌ که تنها 3 هزار دلار برای خرید این شناسه پرداخته ‌است.

این اقدام یهودی اسپانیایی در حالی صورت گرفته که وی تا پیش از این، از شناسه ISRAEL برای انتشار فیلم‌های مستهجن در توئیتر استفاده می‌کرده است.

موضوع خرید این شناسه از سوی رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد با توجه به سوابق قبلی توئیتر در راستای حمایت از اسرائیل، این رژیم نیازی به خریدن چنین شناسه‌ای برای حضور در این شبکه اجتماعی نداشته باشد.

پیش از این و در جریان حمله سربازان رژیم صهیونیستی به کشتی فعالان صلح‌طلب ترکیه‌ای در سواحل غزه، استفاده از برچسب (تگ) فلوتیلا flotilla در توئیتر برای اطلاع‌رسانی در این زمینه به حدی بالا رفت که در صدر برچسب‌های مورد توجه کاربران قرار گرفت اما در اقدامی عجیب، مدیران این وب‌سایت این برچسب را از لیست برچسب‌های مورد توجه حذف کرده و بعدها با بالا گرفتن این موضوع، در مصاحبه با گاردین این اقدام را صرفاً اشتباهی فنی عنوان کردند.
 
منبع: شبکه ایران