Gerdab.IR | گرداب

خواب مرگ مدعیان حقوق بشر

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۹

پنج روز است از حادثه تلخ قرآن سوزی می گذرد، در این میان هیچ خبری از نهادها و رسانه‌های مدعی طرفداری از حقوق بشر دیده نمی‌شود.

 اختصاصی گرداب- 11سپتامبر 2010 از خاطره هیچ مسلمان و آزاده ای در جهان محو نخواهد شد؛ روزی که قرآن، این راهنمای بشریت و نویدبخش رحمت و هدایت به دست تفاله های سردمداران کفر به آتش کشیده شد و مورد بی حرمتی قرار گرفت. روزی که روح یک میلیارد و نیم مسلمان از این اقدام گستاخانه به درد آمد.

حضرت آیت الله خامنه ای، ولی امر مسلمین جهان، با صدور پیام مهمی این عمل را که در سایه امنیت پلیسی آمریکا اتفاق افتاد، جنون آمیز، نفرت انگیز و مشمئزکننده توصیف کردند و فرمودند: «این اقدام کینه توزانه، نه آغاز یک جریان، بلکه یک مرحله از روند طولانی مدت اسلام ستیزی به سرکردگی صهیونیسم و رژیم آمریکا است... وظیفه همه آزادی خواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام ستیزی با این شیوه های نفرت بار مقابله کنند.»

غیرمسلمانان هم نسبت به قرآن سوزی بی دینان واکنش نشان دادند و آن را محکوم کردند.
پنج روز است از این حادثه تلخ می گذرد. مسلمانان در سراسر جهان خشمگینانه به اعتراض برخاسته و خواهان مجازات عوامل این اقدام شرم آور شده اند.

در این میان اما هیچ خبری از نهادها و رسانه های مدعی طرفداری از حقوق بشر دیده نمی شود. گویا گرد مرگ بر آنها پاشیده اند. کمیته دفاع از حقوق بشر در ایران، کمیته گزارشگران حقوق بشر، آگاهی؛ سایت ترویج حقوق بشر در ایران، کانون دفاع از حقوق بشر در ایران، فدراسیون بین المللی جامعه های حقوق بشر، کمیته ملی یونسکو، فعالان حقوق بشر در ایران، برخی منتسبین به فتنه سبز، سرسپردگان رسانه ای مدعیان حقوق بشر در دنیا نظیر صدای امریکا، رادیو فرانسه، رادیو فردا، رادیو زمانه و... کم ترین واکنشی نسبت به حق مسلم مورد هتک قرار گرفته یک و نیم میلیارد مسلمان نشان ندادند.

این اتفاق نه چندان عجیب در حالی رخ می دهد که متولیان مزدور این رسانه ها برخورد با متجاوزین به نوامیس مردم،  قاچاقچیان و معتادان به مواد افیونی، اخلال گران امنیت ملی، محاربین و مفسدین و... را نقض حقوق بشر دانسته و با هوچی گری، سیاه نمایی و دروغ پردازی سعی در مغشوش جلوه دادن فضا و فریب افکار عمومی دارند.

خانم شیرین عبادی، جایزه صلح نوبل می گیرد تا برای بهائیان صهیونیست و زناکاران، حلقوم بدراند ولي یک میلیارد و نیم مسلمان حقوقی ندارند.

اینها همانانی هستند که از صلح، وسیله ای ساخته اند برای جنگ. نه تنها اعلامیه جهانی حقوق بشر بلکه ديگر قوانين بين المللي، فقط برای زمانی است که با منافع مستکبران و هم پالكي هايشان متعارض نباشد؛ برای اینان حقوق بشر لفظ و عبارتی است که تنها با آن ژست های تهوع آور می گیرند و بر اساس آن كشورهاي مسلمان را مورد هجوم قرار مي دهند.

باشد كه اين نقاب از چهره اين مدعيان دروغين برافتد و كوس رسوايي شان گوش عالم را پر كند.