Gerdab.IR | گرداب

شرکت ارتباطات از انحصار خارج می شود

تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۵

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: این شرکت به سمت مشتری‌مداری حرکت می کند و برای جلب رضایت مشتریان باید از قالب انحصار خارج و وارد عرصه رقابت شویم.

به گزارش گرداب به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، محمد جواد آذری جهرمی خطاب به مدیران جدید شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار داشت: درست است که حاکمیتی هستیم اما باید به سراغ مشتری برویم و علاوه بر پاسخگویی به مشکلات، رضایتشان را جلب و از آنان قدردانی کنیم.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: انتظار دارم که SLA با مشتریان داشته باشیم و کیفیت خدماتمان را بالا ببریم حتی جریمه هم برای کیفیت نامطلوب بپردازیم.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت اضافه کرد: باید تحول را از خودمان شروع کنیم و خود را پاسخگو به اپراتورها بدانیم تا آنها نیز به مردم و کاربر نهایی پاسخگو باشند .

جهرمی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی و شبکه ملی اطلاعات با جوابگو بودن تحقق خواهد یافت و امروز انتظارات از شرکت ارتباطات زیرساخت بالاست و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده است بسیار سنگین است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به رشد چشمگیر پهنای باند دیتا گفت: در سال 88 پهنای باند 13 گیگ با سه میلیون کاربر بود که خرداد 92 به چهار و نیم میلیون مشترک با 72 گیگ رسید و این نشان می‌دهد زیرساخت رشدی را با توجه به بازار تجربه کرده است، اما یکباره در سال 92 با جهش در شمار کاربران این آمار به 34 میلیون کاربر پهن باند در کشور رسید که این فشار مضاعفی به زیرساخت وارد کرد.