Gerdab.IR | گرداب

راه‌اندازی کمپین جهانی اعتراض به هتک‌حرمت ساحت مقدس قرآن

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۹

ما ضمن محکوم کردن این اهانت آشکار و نفرت‌انگیز، از همه خدا‌جویان انتظار داریم ضمن اعلام انزجار از این اقدام که ناشی از دسیسه شیاطین و خائنان به بشریت است، همه تلاش خود را برای جلوگیری از ادامه این‌گونه حرکات به‌کار گیرند.

جمعي از دانشجويان وبلاگ‌نویس در اعتراض به هتك حرمت قرآن كريم، پايگاه اينترنتي برای جمع آوري امضاء، راه‌اندازي كردند.

اين سايت اينترنتي که با همت و تلاش تعدادي از جوانان و دانشجويان وبلاگ‌نویس به راه افتاده است، به گردآوري امضاء الكترونيكي در اعتراض به توهين به قرآن كريم در آمريكا می‌پردازد.

گفتنی است این سایت در چهار زیان فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسوی راه اندازه شده است.

همچنین، بیانیه‌ای به این چهار زبان زنده دنیا در این سایت منتشر شده است که متن فارسی این بیانیه جهانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ادیان الهی همه از دین حنیف ابراهیم سرچشمه گرفته‌اند. اقدام غیر انسانی و نفرت‌انگیز به آتش کشیدن قرآن کریم و توهین گستاخانه به ساحت منور این کتاب آسمانی که به حق چکیده همه تعالیم الهی و اصول انسانی است، قلب همه خدا پرستان عالم را به درد آورد و مایه شرمساری مدعیان حقوق بشر و ارزش‌های جهانی گردید.

تأسف انگیز‌تر آنکه این اهانت نابخشودنی به نام پیروی از مرتکب پیامبر صلح و مهربانی و عطوفت حضرت مسیح علیه السلام انجام می‌شود.
از پیروان پیامبری که جز به بزرگی‌، پاکی‌، مهربانی و صداقت و احترام به ادیان آسمانی، از او یاد نمی شود. آیا می‌توان پذیرفت که منادی بربریت و اهانت به مقدسات آخرین دیانت ابراهیمی باشند؟ مگر نه این است که ادیان الهی همه از یک مبدأ جان گرفته‌اند و آن ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است؟ آیا بر این اهانت بزرگ و نابخشودنی جز تعرض به ذات پاک و بلند مرتبه الهی و ساحت پاک پیامبران میتوان نام دیگری نهاد؟ تعالیم آسمانی و آیین خداپرستان عالم، پرهیز از اهانت به ساحت مقدسات هر دین و ملتی را ایجاب میکند، ما دست‌های صهیونیسم بین المللی را در این اهانت به خوبی مشاهده می‌کنیم. چنین استعماری آکنده از جنایت و تعرض به مقدسات و تجاوز به حقوق انسان‌هاست.

ما ضمن محکوم کردن این اهانت آشکار و نفرت‌انگیز، از همه خدا‌جویان انتظار داریم ضمن اعلام انزجار از این اقدام که ناشی از دسیسه شیاطین و خائنان به بشریت است، همه تلاش خود را برای جلوگیری از ادامه این‌گونه حرکات به‌کار گیرند. ما از مسلمانان سراسر جهان انتظار داریم ضمن ابراز اعتراض و اعلام غیرت دینی، از دست زدن به اعمال و گفتار خارج از شأن مسلمانی راستین و پیرو قرآن کریم پرهیز نمایند.

ما از آزادی‌خواهان جهان نیز انتظار داریم، با اعلام اعتراض و شرکت در تجمعات مختلف در همه شهرهای جهان، این اقدام غیر بشری را محکوم نمایند و گامی در راه صلح و دوستی پیروان ادیان آسمانی بردارند.
 
ما از سران دولت امریکا می‌خواهیم مرتکبان این جنایت را مجازات کنند تا کسی جرأت تکرار این جنایت اهانت‌آمیز و برهم زننده صلح و آرامش و دوستی را نداشته باشد.