Gerdab.IR | گرداب

فعاليت گسترده سايت‌هاي مروج شيطان‌پرستي در ايران

تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۸۹

در حالي كه هر روز مسئولان فرهنگي-انتظامي- مذهبي و… در مورد خطر رواج شيطان پرستي در جامعه هشدار مي‌دهند، در كمال حيرت دسترسي به اصلي‌ترين سايت‌هاي رواج دهنده اين طرز تفكر در ايران آزاد است.

به گزارش گرداب، در حال حاضر سايت‌هاي اينترنتي، به عنوان مهمترين مرجع براي ترويج شيطان پرستي در داخل كشور مطرح هستند به طوري كه از همين طریق اين جريانها توانستند با نفوذ در برخي از آهنگ‌هاي آگهي بازرگاني، و تيتراژ برخي فيلمها و سريال‌ها و نيز صحنه آرايي برنامه‌هاي تلويزيون، آئين‌ها و ملودي‌هاي خود را رواج دهند.

بر پايه اين گزارش در حالي كه هر روز مسئولان فرهنگي-انتظامي- مذهبي و… در مورد خطر رواج شيطان پرستي در جامعه هشدار مي‌دهند، در كمال حيرت دسترسي به اصلي ترين سايت‌هاي رواج دهنده اين طرز تفكر در ايران آزاد است.

چندي پيش كارشناسان فرهنگي و مذهبي با اشاره به پوشش‌ها و مدل‌هاي جديد مد برخي از دختران و پسران از گسترش فعاليت گروه‌هاي شيطان پرستي ابراز نگراني كردند اين در حالي است كه سايت‌هاي اصلي و پر بازديد كه مربوط به شيطان پرستان هستند همچنان آزادانه دور از چشمان تيزبين مسئولان فيلترينگ كشوربه فعاليت خود ادامه مي دهند.

با وجود شناسايي كامل بسياري از اين سايت ها كه در رنكينگ الكسا، مخاطب بالايي هم دارند به جهت خودداري از اشاعه اين طرز تفكر، و اينكه به خاطر اشاعه منكر سايت ما فيلتر نشود ـ طبق رديف  3 بند "و " ماده 21 قانون جرايم رايانه‌اي از نوشتن لينك كامل اين پايگا‌ه‌ها معذوريم.

بررسي‌هاي خبرنگار آخرين نشان مي‌دهد كه محتواي اين تارنماها همگي شامل اين بندها مي‌شود .اگرچه مسئولان با اين عنوان كه اين سايت‌ها اكثرا به زبان انگليسي هستند، شايد كوتاهي در برخورد با اين سايت‌ها را توجيه نمايند اما نبايد فراموش كرد كه بسياري از سايت‌ها از جمله سي‌ان‌ان و بي‌بي‌سي انگليسي و… هم انگليسي هستند اما با اين وجود، فيلتر شده اند.

بر اساس نتايج يك پژوهش اكنون بيش از 70 فرقه شيطان‌پرستي در كشور فعال هستند و اين جريان‌هاي ضد فرهنگي در سايه غفلت مسئولان به سرعت در قالب شبكه‌هاي زيرزميني در برخي از شهرستان‌ها و مراكز استان و همچنين تهران بزرگ ريشه دوانيده‌اند.

در حال حاضر سايت‌هاي اينترنتي، به عنوان مهمترين مرجع براي ترويج شيطان پرستي در داخل كشور مطرح هستند بطوري كه از همين كانال اين جريانها توانستند در برخي از آهنگ هاي آگهي بازرگاني، و تيتراژ برخي فيلمها و سريال ها، در كنار صحنه آرايي برخي برنامه ها، آئين‌ها و ملودي‌هاي خود را رواج دهند.

منبع: فارس