رگولاتوری اعلام کرد: مشترکین سرویسهای اینترنت پرسرعت ثابت ADSL و WiMAX باید بتواند با مراجعه به پنل کاربری خود در پایگاه اینترنتی اپراتور طرف قرارداد، جزئیات سرویسی را که خریداری کرده اند مشاهده کنند.
به گزارش گرداب، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: شرکتهای ارائهکننده این خدمات موظف هستند ضمن اطلاعرسانی شفاف تعرفه و نحوه ارائه خدمات خود به مشتریان، امکان مشاهده تمامی اطلاعات مربوط به سرویس فروخته شده را در پنل کاربری هر مشترک فراهم کنند.
بررسی و کنترل اطلاعات و جزئیات سرویس دریافتی در پنل کاربری توسط هر مشترک، افزایش شناخت از سرویس خریداری شده را به همراه دارد.
مشترکین درصورت مشاهده مغایرت در سرویس خریداری شده با اطلاعات موجود در این بخش (سرعت و حجم تعریف شده، هزینههای پرداخت شده و ...) میتوانند از طریق مراجعه به سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس www,195.ir و یا تماس با شماره تلفن 195 شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.
تبلیغ برای فروش سرویس آخرین نسل اینترنت ثابت (TD-LTE) به عنوان جایگزین فناوری منسوخ شده وایمکس در حالی توسط اپراتورها آغاز شده است که مشترکان تجربه ارائه مشوقهای ویژه و سپس حذف تخفیفها در وایمکس را دارند.