Gerdab.IR | گرداب

فضا سازی فرقه بهائیت برای کاهش محکومیت سران خود

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۸۹

تشکیلات فرقه بهائیت به همراه اربابان خویش به دنبال فضاسازی، قصد فشار به قوه قضائیه را دارند تا بلکه بتوانند مدت زندان سرکردگان خود را کاهش دهند.

در روزهای اخیر تشکیلات فرقه بهائیت با استفاده از ابزار تبلیغ، جهت فشار به دستگاه قضایی، دست به شانتاژ گسترده‌ای زده است. در این راستا، صدای آمریکا و بی‌بی‌سی نیز این تشکیلات را مساعدت می‌کنند.

به گزارش گرداب، در همین رابطه خبری با شیطنت رسانه‌ای برای فضا‌سازی منتشر گردیده که به موجب آن شایعه شده است احکام زندان سرکردگان تشکیلات فرقه بهائیت در ایران از 20 سال به 10 سال کاهش پیدا کرده است.

این در حالی است که ملت مسلمان ایران سومین جمعه ماه مبارک رمضان سال 1387 ه.ش، طی امضای طوماری به طول بیش از صد متر، از دادستان وقت تقاضای اشد مجازات برای این سرکردگان تشکیلات جاسوسی رژیم صهیونیستی را کرده بودند، اما بعد از گذشت 2 سال دستگاه قضائی این هفت سرکرده بهائی را مجرم اعلام و هر یک را به 20 سال زندان محکوم کرد.

در همین حال تشکیلات فرقه بهائیت به همراه اربابان خویش به دنبال فضاسازی، قصد فشار به قوه قضائیه را دارند تا بلکه بتوانند مدت زندان این سرکردگان را کاهش دهند.

این درحالی است که ما ملت مسلمان به دفعات از کلیه مسئولان محترم کشوری به ویژه مسئولان محترم قوه قضائیه درخواست داشته که برای حفظ خون شهداء در دادگاه تجدید نظر با عنایت ویژه به این پرونده، اشد مجازات را برای این هفت سرکرده بهائیت که جرم اصلی آنها جاسوسی برای بیگانگان است، در نظر بگیرند.

منبع: جوان آنلاین