Gerdab.IR | گرداب

کنایه جالب مایکروسافت به اپل!

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

برایان هال مدیر واحد تولید تبلت های سرفیس مایکروسافت مدعی شده که اپل در زمینه تولید رایانه خلاقانه برخورد نمی‌کند و با ارائه فناوری های قدیمی به مشتریانش به آنها ضرر می‌زند.

به گزارش گرداب به نقل از سی نت، مایکروسافت و اپل که این روزها هر دو به چهل سالگی رسیده اند تاکنون بارها از طریق انتشار آگهی های تبلیغاتی و سخنرانی های متقابل تلاش کرده اند رقیب خود را زیر سوال ببرند. اما این بار برایان هال با ارسال پیامی در توییتر مدعی شده من با اپل رقابت می کنم و به آنها احترام می گذارم. اما آنها با ارائه فناوری قدیمی به مشتریانشان به آنها ضرر می زنند.

اپل که با عرضه آیفون و آی پد و انواع رایانه های مک توانسته طیف گسترده ای از مشتریان را جذب خود کند، تاکنون واکنشی به این اظهارات از خود نشان نداده است.

در همین حال برخی کاربران شبکه های اجتماعی نیز در حمایت یا انتقاد از این اظهارات مطالبی را در فضای مجازی ارسال کرده اند. برخی از آنها گفته اند حق با مایکروسافت است و رایانه ای مانند مک بوک ایر اگر چه محصول خوبی است، اما تا حد زیادی قدیمی می باشد.

تعداد دیگری از کاربران هم به عرضه تبلت های جدید اپل مانند آی پد پرو اشاره کرده اند و می گویند ادعاهای مایکروسافت بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.