Gerdab.IR | گرداب

بسته‌های امنیتی جدید مایکروسافت

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

بسته‌های امنیتی جدید مایکروسافت برای ویندوز و دیگر نرم‌افزارها عرضه شد.

به گزارش گرداب؛ شرکت مایکروسافت بسته‌های امنیتی و به‌روز رسان خود در ماه اوت سال 2016 را عرضه کرده است. از مجموع نه بولتن امنیتی این شرکت پنج مورد درجه‌بندی بسیار مهم دریافت کرده‌اند.

مایکروسافت به کاربران خود توصیه کرده هر چه سریع‌تر محتوای این پنج بولتن را بر روی رایانه‌های خود نصب کنند، زیرا هکرها با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های کشف‌شده می‌توانند از راه دور کدهای مخرب خود را بر روی رایانه‌های افراد قربانی اجرا کنند.

از میان بولتن‌های امنیتی بسیار مهم یکی مربوط به مرورگر اینترنتی Internet Explorer، دیگری مرتبط با مرورگر Edge و همین‌طور در ارتباط با مؤلفه‌های گرافیکی مایکروسافت، آفیس و Windows PDF library است. در هریک از بولتن‌های یادشده به ترتیب نه، هشت، پنج، سه و یک وصله نرم‌افزاری وجود دارد.

با نصب وصله‌های امنیتی بسیار مهم مشکلات امنیتی نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز و همین‌طور برنامه‌های اسکایپ، آفیس، OneNote، Lync و غیره برطرف می‌شود.

بسته‌های امنیتی مهم هم مشکلات هسته اصلی ویندوز یا کرنل، بوت ایمن ویندوز، سیستم تأیید هویت ویندوز، ActiveSyncProvider ویندوز 10، Outlook و غیره را برطرف می‌کند.