اخیرا برخی شرکت های تبلیغاتی با استفاده از امکان اپراتورهای موبایل برای پرداخت هزینه پیامک توسط مشترک مقصد، هزینه پیامک تبلیغاتی را از مخاطبان دریافت میکنند.
به گزارش گرداب، اخیرا برخی ارسال کنندگان پیامکهای تبلیغاتی برای فرار از هزینه تبلیغات روشهای جدیدی را به کار میبرند.
آنها از برخی امکانات و سرویسهای اپراتورها برای این منظور استفاده میکنند.
برای مثال اپراتورهای تلفنهمراه امکانی را برای پرداخت هزینه پیامک یا تماس توسط مشترک مقصد فراهم کرده اند.
به تازگی دیده شده که برخی ارسال کنندگان تبلیغاتی هزینه پیامک را از مخاطبان دریافت میکنند.
برخی مشترکان پس از قبول هزینه پیامک متوجه می شوند که پیامک تبلیغاتی بوده و این موضوع باعث نارضایتی مشترکان میشود.
فارس برای آگاهی مشترکان در برخورد با این موارد، این موضوع را اطلاعرسانی کرده است.