Gerdab.IR | گرداب

پرداخت هزینه اپلیکیشن با کارت شارژ

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵

با حضور وزیر ارتباطات از پروژه‌های اپراتور دوم تلفن همراه از جمله احراز هویت کاربران حوزه دیجیتال، تخفیف پهنای باند به ارائه دهندگان سرویس‌های محتوایی و خرید اپلیکیشن با کارت شارژ موبایل رونمایی شد.

به گزارش گرداب، پروژه‌های اپراتور دوم تلفن همراه به مناسبت دهه فجر با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد.

امروز پروژه‌هایی از جمله احراز هویت کاربران حوزه دیجیتال، اولین مودم نسل 4.5، قرارداد ایرانسل با 2 اپراتور مجازی تلفن همراه و پرداخت هزینه اپلیکیشن با کارت شارژ رونمایی شد.

در این مراسم شکوری مقدم مدیرعامل آپارات با اشاره به همکاری یکی از زیرمجموعه‌های آپارات به نام فیلیمو با ایرانسل توضیح داد: در همکاری مشترکی بین این 2 شرکت، هزینه پهنای باند با یک سوم قیمت قبلی به این ارائه دهنده سرویس محتوایی توسط ایرانسل ارائه می‌شود.

وی گفت: هزینه استفاده از سرویس فیلیمو با دارا بودن 1800 فیلم ماهانه 10 هزار تومان است که در سرویس‌های محتوایی پهنای باند باید کاملاً رایگان باشد، زیرا کاربر نمی‌پذیرد که برای سرویس 2 بار پول، یک بار برای اینترنت و بار دیگر برای اشتراک سرویس بپردازد و همکاری جدید فیلیمو با ایرانسل در زمینه کاهش کاهش قیمت پهنای باند برای فیلیمو است.

وی ادامه داد: در آینده در نظر داریم پهنای باند آپارات و فیلیمو را برای ایرانسل تهاتر کنیم.

در این مراسم حسام آرمندهی مدیرعامل کافه‌بازار نیز با اشاره به فراهم شدن امکان پرداخت هزینه اپلیکیشن با کارت شارژ ایرانسل گفت: این امکان سالها مورد بحث بود و نگرانی‌هایی از طرف کاربر، کافه‌بازار و اپراتور در این‌باره وجود داشت. 

با سرویس احراز هویت کاربران حوزه دیجیتال که امروز رونمایی شد ارائه کنندگان سرویس‌های اینترنتی می‌توانند کاربران خود را شناسایی و احراز هویت کنند که در نتیجه این خدمت برای ارائه سرویس‌های اینترنتی لازم است. 

علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شرکت ایرانسل درباره عرضه نوین نسل 4.5 به بازار، گفت: همزمان با راه‌اندازی نسل 4، توسعه نسل 4.5 آغاز شد و هم‌اکنون در 150 شهر تجمیع فرکانسی برای ارائه نسل 4.5 انجام می‌شود.

وی عرضه مودم نسل 4.5 را به دلیل کم بودن گوشی‌های با قابلیت پشتیبانی از نسل 4.5 برای توسعه این نسل لازم دانست و گفت: این مودم‌ها تا سرعت 30 مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کنند و از فردا عرضه این محصول آغاز می‌شود. 

امروز سیم‌کارت NFC ایرانسل روی کارت شهروندی اهواز فعال شد.

2 شرکت آوا همراه هوشمند آینده و آرین تل نیز با ایرانسل توافق اپراتور مجازی تلفن همراه را امضاء کردند. این دو MVNO  اعلام کردند که در زمینه بانکداری الکترونیکی و بانکداری دیجیتال فعال خواهند بود و برای ارائه سیمکارت از اسفندماه امسال اعلام آمادگی کردند.