Gerdab.IR | گرداب

پنج هزار دلار بگیرید یهودی شوید

تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۸۹

آژانس بین‌المللی یهود با همکاری موساد قصد دارند مردم بسیار فقیر کشورهای آفریقایی را به نام یهودی وارد فلسطین اشغالی کنند.

گرداب- مأموران آژانس بین المللی یهود برای جلوگیری از شکل‌گیری رشد منفی در رژیم صهیونیستی و مقابله با مهاجرت معکوس صهیونیستها از فلسطین اشغالی، دست به دامن کشورهای آفریقایی شده‌اند.

هم اکنون مأموران این آژانس با همکاری مأموران موساد در تعدادی از کشورهای آفریقایی از جمله اریتره، اتیوپی، موریتانی، سومالی و منطقه دارفور سودان مشغول فعالیت هستند تا مردم بسیار فقیر این مناطق را به نام یهودی به فلسطین اشغالی منتقل کنند.
مأمورین به هر یک از این افراد فقیر که حاضر به عزیمت به فلسطین اشغالی شود، بین 4 تا 5 هزار دلار پول پرداخت می‌کند تا به عنوان هزینه سفر و مزد قاچاقچیان انسان مورد استفاده قرار گیرد.

رسانه‌های صهیونیستی خبر می‌دهند که انتقال آفریقایی‌ها به فلسطین اشغالی یکی از طرح‌های موساد است؛ به نحوی که بعد از عبور آنها از مرز توسط جیپ‌های نظامی رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های مخصوص منتقل و پس از معاینات پزشکی و اتمام قرنطینه آزاد و مستمری برای آنها تخصیص می‌یابد.

به اعتقاد کارشناسان صهیونیست، این اقدام می‌تواند موجب توانمندی ارتش رژیم صهیونیستی شده و به جای کشته شدن یک نظامی صهیونیست متولد فلسطین اشغالی، بهتر است یک نظامی اسرائیلی ـ آفریقایی تبار که اصولا یک یهودی نیست، بمیرد!
 
منبع: قدس