Gerdab.IR | گرداب

جيغ شيطان در آستانه سفر رهبرمعظم انقلاب به قم بلند شد!

تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۸۹

سفر قريب الوقوع رهبرانقلاب به شهر مقدس قم، محافل ضدانقلاب دخيل در فتنه سال 88 را به شدت سراسيمه و هراسان ساخته است.

سفر قريب الوقوع رهبرانقلاب به شهر مقدس قم، محافل ضدانقلاب دخيل در فتنه سال 88 را به شدت سراسيمه و هراسان ساخته است.

به گزارش گرداب نقل از كيهان، اين محافل و رسانه‌هاي وابسته به آنها طي هفته اخير پروژه وسيعي را به اجرا گذاشتند تا پيشاپيش -به خيال خود- از ابعاد مبارك اين سفر بزرگ بكاهند. در اين ميان "حلقه لندن" كه رسماً خود را اتاق فكر فتنه سبز در خارج از كشور معرفي كرده و ارتباطات وسيعي با لابي صهيونيست‌ها در آمريكا و سازمان‌هاي جاسوسي MI6 و CIA دارد، بيش از همه نسبت به اين سفر تاريخي ابراز نگراني كرده و به انتشار انبوه تبليغات و شايعاتي كه از سوي مقامات مافوق در سرويس‌هاي جاسوسي لندن و واشنگتن ديكته مي‌شود، دست يازيده است.

"جرس" در حالي ژست مذهبي در تبليغات اخير خود گرفته كه پيش از اين برخي اعضاي آن، به انكار امام زمان(عج) پرداخته، كلام الله مجيد را -نعوذبالله- تجربه شاعرانه پيامبر و آميخته به خطا توصيف كرده و فقه و مرجعيت را باعث طالباني‌گري در ايران معرفي كرده‌اند! ادعاي برخي اعضاي اين حلقه، هيچ تفاوتي با سران گروهك بهائيت ندارد.

آنچه اين حلقه را نگران كرده، از سويي پيش‌بيني استقبال گرم و كم سابقه مردم، حوزه‌هاي علميه، علما و مراجع از رهبر انقلاب است كه مي‌تواند در كمتر از چند ساعت تمام فضاسازي‌هاي قالبي و شايعه پراكني‌ها و شعبده بازي‌هاي رسانه‌اي فتنه گران را نابود كند و از سوي ديگر فصلي نو در تقويت حوزه‌هاي علميه و نقش آفريني عميق‌تر علما و مراجع در دهه چهارم انقلاب بگشايد.

آنچه در تحركات وسيع حلقه لندن قابل توجه است حركت طابق النعل بالنعل اين جريان در سناريوي لو رفته آمريكايي-انگليسي است؛ همچنان كه دكتر مايكل برانت از مقامات سابق سازمان سيا در زمينه شيعه شناسي چندي پيش در خاطرات خود تصريح كرد؛ ما پس از پيروزي انقلاب ايران، جلسه‌اي را با مشاركت MI6 انگلستان كه در مسائل منطقه خاورميانه، با اطلاع تر بودند تشكيل داديم و راز شكست خود را بررسي كرديم و به اين نتيجه رسيديم كه غير از بي كفايتي رژيم شاه، دو عامل "خون حسين(ع) نواده پيامبراسلام(ص)" و "نقش روحانيت و رهبري" موجب پيروزي انقلاب اسلامي شده است. بنابراين تصميم گرفتيم به جاي سياست قديمي و انگليسي "تفرقه بينداز و حكومت كن"، سياست "تفرقه بينداز و نابود كن" را در درون جريان شيعه و روحانيت مذهبي به اجرا بگذاريم و 900 ميليون دلار هم بودجه براي اين امر اختصاص داديم.

يادآور مي شود حلقه لندن توسط عناصري چون عطاءالله مهاجراني، محسن كديور، سروش و... مديريت مي‌شود. اين حلقه به خاطر پيش كشيدن پيشنهاد "درازگوش تروا" در 12 بهمن سال 88 از سوي محافل ضدانقلاب به شدت شماتت و سرزنش شد. اما گويا آقاي مهاجراني باز هم هوس كرده همان خبط و خطاهاي قبلي را تكرار كند.

در هر صورت بايد به اعضاي حلقه لندن متذكر شد كه اگر چند روزي صبر كنيد پاسخ همه بافته‌هاي خود را از سوي مردم، علما و مراجع دريافت مي‌كنيد.

گفتني است حضرت امير عليه السلام مي‌فرمودند: « وقتي آيات قرآن بر رسول خدا(ص) نازل مي‌شد، صداي نعره شيطان را مي‌شنيدم كه از عصبانيت جيغ مي‌كشيد.»