سقوط درآمد تبلیغات تلویزیون با شتاب در تبلیغات اینترنتی

تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶

بر طبق آمار مجله اکونومیست درآمد تبلیغات در اینترنت در آینده ای نزدیک از تمامی رسانه ها بیشتر خواهد بود.

به گزارش گرداب، با رشد شبکه اجتماعی مبتی بر وب و شبکه های اجتماعی موبایلی و گسیل مردم به استفاده از این شبکه های برای برقراری ارتباطی راحت صاحبان کسب و کارهای مختلف بر آن شدند که روش تبلیغی خود را تغییر داده و به برای اثرگذاری تبلیغات خود بر مخاطبان و کاربران از این فضا برای تبلیغ تولیدات خود بهره مند شوند.
غول های فناوری و شرکت های بزرگ در این حوزه از جمله یوتویوب، فیس بوک و چند شرکت دیگر با درک این موضوع و اثرگذاری این مدل از تبلیغات بر کاربران به خوبی وارد این فضا شده اند، تبلیغات آنلاین در دنیای فناوری امروز به مراتب موثرترو آسان تر از رسانه های سنتی مانند تلویزیون و روزنامه خواهد بود.

مجله اکونومیست در تحلیلی پیش بینی کرده است تبلیغات اینترنتی در سطح جهان و امریکا برای نخستین بار تا سال 2019 از تبلیغات تلویزیونی پیشی بگیرد.

بر اساس جدول منتشر شده از سوی مجله اکنومیست تا سال 2019 تبلیغات اینترنتی به شاخص 250 و تبلیغات تلویزیونی به شاخص 200 خواهد رسید.

سقوط درآمد تبلیغات تلویزیون با شتاب در تبلیغات اینترنتی