به گزارش گرداب، درحالیکه برخی مشتریان بانک ملت اعلام کردند میلیونها تومان از حسابشان نزد این بانک کسر شده است بانک ملت این موضوع را مربوط به اختلال در سرویس حواله اینترنتی دانست.
یکی از این افراد گفت برای خریدی به مبلغ 100 هزار تومان از سامانه اینترنتی بانک ملت اقدام کردم که متوجه شدم 100 میلیون تومان از حسابم کسر شده است.
به گفته این فرد تنها از حساب وی و دوستانش که در یک شعبه بانک ملت در تهران قرار دارد بیش از 500 میلیون تومان کسر شده است.
بانک ملت این موضوع را مربوط به اختلال در سرویس حواله اینترنتی دانست و با انتشار اطلاعیهای اعلام کرد: اختلال در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت تا ساعتی دیگر رفع میشود.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، اختلال ایجادشده در سرویس حواله بانکداری اینترنتی این بانک از سوی کارشناسان فنی شناسایی و تا ساعتی دیگر برطرف خواهد شد.
براساس این گزارش، صبح امروز اختلالی در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت ایجاد شد که با تلاش کارشناسان فنی، منشاء این اختلال شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آن صورت گرفت.
منبع: تسنیم