Gerdab.IR | گرداب

یک عضو کنست:

احمدی‌نژاد نباید زنده از لبنان بازگردد

تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۸۹

"آریه الداد"، از اعضای پارلمان رژیم اشغالگر قدس در مصاحبه با رادیو رژیم صهیونیستی اظهار داشت: «این رژیم باید از فرصت دیدار رسمی رییس‌جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده و به هر وسیله ممکن وی را ترور کند.»

گرداب- یک عضو کنست در اظهاراتی عجیب خواستار آن شد که تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی آقای احمدی‌نژاد را در مرز با لبنان ترور کنند.
 
شبکه ایران به نقل از آنتی وار گزارش داد، "آریه الداد"، از اعضای پارلمان رژیم اشغالگر قدس(کنست) روز گذشته در مصاحبه با رادیو رژیم صهیونیستی اظهار داشت: «این رژیم باید از فرصت دیدار رسمی رییس‌جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده و به هر وسیله ممکن وی را ترور کند.»
 
 این صهیونیست افراطی سال 2008 در "پیتسبورگ" گفته بود که وقت روزانه خود را به دو بخش تقسیم می‌کند: بخش اول را به جلوگیری از تشکیل کشور فلسطین تخصیص داده و در بخش دوم به مبارزه با فساد می‌پردازد! البته وی فراموش کرده بود که ترتیب دادن ترور افراد را در برنامه کاری روزانه خود مورد اشاره قرار دهد.

الداد تاکید کرد: «ترور احمدی‌نژاد در حال حاضر همچون ترور آدولف هیتلر در سال 1939(سالی که جنگ دوم جهانی در آن آغاز شد) است. احمدی‌نژاد از مسجدی در نزدیکی مرز اسرائیل دیدن خواهد کرد و احتمالا دور از دسترس تک‌تیراندازان اسرائیلی نخواهد بود.»

به نوشته آنتی وار، با وجود گفته‌های این عضو کنست، چنین تروری از نظر دیپلماتیک کم‌هزینه نخواهد بود، حتی برای رژیمی همچون رژیم صهیونیستی که بیشتر وقت خود را در حال برنامه‌ریزی و اجرای عملیات تروریستی است. چنین کاری هزینه بسیاری از نظر دیپلماتیک برای رژیم صهیونیستی دربر داشته و احمدی‌نژاد را بیش از پیش به یک قهرمان بدل خواهد کرد.

کارشناسان این‌گونه اظهارات مقامات رژیم اشغالگر قدس را نشانه آن می‌دانند که این رژیم ذاتا تروریسم را ابزار دستیابی به اهداف خود قلمداد کرده و حتی وقاحت لازم برای اعلام آن را نیز دارد.